Articole scrise de: Andrei Rosu


Cum eviti pierderea clientilor atunci cand iti pleaca un reprezentant de vanzari (Infografic)

De multe ori procesul de vanzare tine si de relatiile pe care le au reprezentantii de vanzari. Este bine ca reprezentantii de vanzari trebuie sa-si cunoasca produsele sau serviciile pe care le vand dar si afacerile prospectilor, dar in final, oamenii cumpera de la persoanele pe care le cunosc si in care au incredere. Dar ce se intampla in momentul in care acei reprezentanti buni de vanzari decid sa plece cu clientii in alta parte? Sa ne gandim la cazul in care un vanzator accepta un post similar intr-o companie concurenta, iar acesta pleaca cu tot portofoliul de clienti mari dupa el. Acest


Tactici de influentare a prospectilor pentru a cumpara

Oamenii de vanzari sunt cei care influenteaza prospectii in a cumpara produse sau servicii pe care, in mod normal nu le-ar achizitiona . Chiar daca achizitia unui produs sau serviciu ar putea fi in interesul sau perspectiva clientului este nevoie si de altceva pentru a influenta decizia acestuia de cumparare. Influenta oamenilor de vanzari trebuie sa fie benefica pentru client . Exista tactici corecte si eficiente care, folosite in mod frecvent, pot influenta decizia potentialilor clienti de a cumpara. Principiul de a da pentru a primi poate fi folositor uneori - mai ales atunci cand vin


Ce ar trebui sa faca reprezentantii de vanzari in primele zile din 2015

Abia ce s-a incheiat 2014 si inainte de a avea un minut de relaxare ...o iei de la inceput. Persoanele care lucreaza in vanzari ar trebui sa aiba pentru 2015 un obiectiv mai mare fata de cel de anul trecut . Acum cateva saptamani , cota anuala de vanzari a fost indeplinita iar acum ne-am intors la un nou obiectiv . Nu e de mirare ca noul an ii poate face reprezentantii de vanzari sa se simta epuizati. E ca si cum s-a terminat un maraton doar pentru a fi rugat sa alergi in altul imediat dupa terminarea primei curse, chiar intr-una mai mare. Inainte de a face orice altceva, ne trebuie timp


Marketingul in vanzari

Departamentul de marketing si vanzari intr-o companie, este foarte important pentru menținerea pozitiei competitive pe piața. Strategiile acestor departamente sunt tacticile cheie ale companiei. Stabilirea gamei de produse (sau servicii), a politicii de preturi, a politicii de promovare si a canalelor de distributie sunt elemente stabilite in cadrul departamentului de marketing si vanzari. Zilnic, aceste doua departamente sunt implicate in generarea tranzactiilor de date cheie. De aceea este foarte importanta integrarea informatiilor intr-un sistem informatic comun de tip CRM, deoa


Care este diferenta dintre marja si adaos

Atat adaosul cat si marja sunt termini des intalniti, dar de cele mai multe ori, acesti termini sunt vazuti ca sinonime . Folosirea acestor termini ca sinonime poate influenta negativ succesul in afaceri .  Diferenta de fapt consta in modul de calcul al adaosului fata de modul de calcul al marjei . Daca marja se raporteaza la pretul de vanzare , adaosul se raporteaza la pretul de achizitie .  Marja ca si formula reprezinta (pretul de vanzare-pretul de achizitie) / pret vanzare   iar Adaosul   = (pret vanzare – pret achizitie) / pret achizitie . Exemplu :


Se incarca ...