RO / EN

Email Marketing


Cum sa faci o campanie de marketing pentru sarbatori

MailAgent va poate ajuta sa trimiteti cele mai bune campanii de email marketing mobil pentru a atrage leaduri si a genera mai multe vanzari in perioada sarbatorilor. Intr-un mediu in care toata lumea este conectata la email cu ajutorul telefonului mobil, campaniile de newsletter devin din ce in ce mai importante in procesul de marketing. O metoda buna de a atrage cumparatorii cu ajutorul unui email este contentul video. Acesta poate fi amuzant, dar si folositor pentru utilizator, iar ratele de click si de cumparare pot creste cu peste 40% daca adaugati un video in newsletterul vostru


78% din click-uri se intampla la prima deschidere a newsletterului

  Ceea ce a crescut foarte mult este volumul brut de trimitere. Insa din ce in ce mai mult trimiterile bulk nu mai sunt dezirabile daca nu se face o segmentare corecta si daca nu analyzam cum si ce citeste userul nostru.   Ratele de click relative la mediul de citire difera foarte mult, astfel pe mobile ratele de click ajung la 11%, pe cand pe desktop 14% din cititori dau click pe un link. Cei care actioneaza cel mai mult sunt cititorii de webmail (Gmai, Yahoo in browser), dintre ei 19% dau click pe un link din email. Utilizatorii de mobile email marketing deschid in prop


Construirea unei baze de date pentru email marketing (Infografic)

Pentru majoritatea celor care lucreaza in domeniul marketing-ului online, a construi o baza de date cu email-uri poate fi una dintre cele mai provocatoare sarcini. Asta nu inseamna ca trebuie sa fie o povara, atata timp cat urmezi niste reguli simple. Bineinteles ca in ziua de azi este mult mai simplu ca cumperi o baza de date cu cateva sute de lei si sa speri ca totul va fi bine, cand de fapt lucrurile nu stau chiar asa. Iti poti pata numele companiei si sa fii catalogat drept spammer, apoi iti vei pierde de tot increderea ca email marketing-ul funtioneaza. El chiar are rezultate foarte bune


Segmentare in functie de link-ul accesat

Daca ai apelat la un serviciu de email marketing pentru a-ti trimite campaniile de newslettere catre clienti dar inca nu ai rezultatele dorite, iata cateva motive pentru care lucrurile nu se intampla asa cum ti-ai dori. Nu este suficient sa incarci toate adresele de email pe care le-ai colectat intr-o platforma de email marketing si sa trimiti aceiasi informatie catre toti clientii. Pentru a face acest lucru cat mai targetat, este recomandat sa folosesti segmentarea bazelor de date. Poti avea mai multe liste incarcate, catre care faci aceste trimiteri de newslettere, dar pe fiecare lista este


Cat de mult risti cand cumperi baze de date in email marketing

Toata lumea isi doreste, la inceput de drum intr-o afacere, o baza de date catre care sa poata trimite campanii de email marketing, prin care sa-si vanda cat mai repede produsele sau serviciile. Fara sa stie cum sa procedeze in acest caz, pentru a-si strange in mod legal aceste baze de date, multi dintre comercianti apeleaza la cumpararea acestora de pe diferite platforme sau inchirierea acestora de pe diferite site-uri online care iti promit o imbogatire rapida apeland la “baze de date cu 500.000 abonati verificati”. Nu isi pune nimeni problema legalitatii cu care au fost obtinute aceste


Psihologia culorilor si a imaginilor in email marketing

Psihologia culorilor Culoare peretilor dintr-o camera iti poate influenta starea de spirit, de cele mai multe ori. Acelasi lucru il putem spune si despre culorile pe care le contine un email – in 20 de secunde poti incerca sa schimbi starea de spirit a unei persoane prin culorile pe care le folosesti in interiorul unui newsletter. Teoria culorilor imparte spectrul de culori in culori “calde” si “reci”, iar fiecare tip exercita un anumit raspuns psihologic. Culorile calde se presupune ca stimuleaza privitorul, iar culorile mai reci, de la sfarsitul spectului, relaxeaza. Stud


Studiu ReturnPath asupra mesajelor de tip

Saptamana trecuta, ReturnPath a emis un studiu pe emailurile de inscriere sau 'Bine ai venit', pe retailerii americani. 75% dintre acestia trimit mesaje de inscriere. Este un studiu foarte bun pentru a vedea cum se poate face o strategie de "welcome messages" care sa functioneze. Daca nu aveti asa ceva, ar trebui sa va faceti, pentru ca aceasta poate converti foarte mult. Campaniile de email marketing si automatizare de marketing de sistem sunt cele mai bune pentru a creea o stare de spirit al utilizatorului asupra viitorului. Exista diferite tipuri de emailuri de intampinare: 1)


Ce este rata de bounce intr-o campanie de email marketing si cum o manageriezi

Email-urile returnate sunt precum vasele nespalate, in campania ta de email marketing – le poti ignora o vreme, dar mai devreme sau mai tarziu incep sa dea pe afara. Si apoi chiar o sa ai o problema. Sa te ocupi de email-urile returnate poate nu e lucrul care iti place cel mai mult din stategia ta de online marketing, insa mentinerea unei liste curate este esentiala pentru a trimite in continuare campanii de succes cu o rata de raspuns buna. Iata cateva informatii cate te vor ajuta sa manageriezi rata de bounce. Ce inseamna rata de bounce in email marketing? Rata de bounce i


Bogdan Nedelcov speaker la Digital Marketing Forum 2015

Bogdan Nedelcov a fost unul dintre speakerii celei de-a 9-a editii a Digital Maketing Forum 2015. In cadrul prezentarii Response Optimization: Best ways to optimise Email Response, Bogdan a incercat sa explice cum poti sa scoti din zona de confort abonatii si sa-i determini sa ia actiune in interiorul unui email, cand este cel mai bine sa trimiti un email ca sa ai o rata buna de raspuns dar si cum au evoluat dechiderile de pe mobile vs. desktop in ultimul an.


Digital Marketing Forum 2015 - nu se vorbeste din carti ci din experienta!

Ce mi s-a parut interesant la aceasta editie a Digital Marketing Forum este ca nu se doreste o abordare conform manualelor si se va vorbi din experienta, moto-ul fiind #NoGuruConference. Ajuns la a 9-a editie, evenimentul organizat de cei de la Evensys va aduna in cele doua zile (26-27 feb 2015) speakeri internationali dar si autohtoni. Prima zi - 26 februarie - include doua sesiuni de conferinte si trei sectiuni de seminarii: Digital Marketing Solutions, Online Creativity si Performance Marketing. Pentru fiecare sesiune, au fost alese subiecte de actualitate, discutate de oameni de specia


Se incarca ...