RO / EN

Email Marketing


Cum sa interpretezi rezultatele unei campanii de email marketing

Interpretarea rezultatelor intr-o campanie de email marketing poate nu este cel mai placut lucru din viata unui marketer. Iti place sa stii ca email-urile pe care le-ai trimis au fost deschise, traficul pe site a crescut iar business-ul a avut o evolutie in urma unei campanii de email marketing , dar chiar ai timp de tot ceea ce presupune interpretarea rezultatelor? Din ceea ce am observat la clientii pe care ii avem in portofoiul nostru, multi proprietari de business-uri nu stiu de unde si cu ce sa inceapa, iar altii au recunoscut ca nu exista timp prea mult pentru asta. Folosind rap


4 obiective in email marketing pentru 2015 (cu sfaturi pentru a le atinge)

Indiferent de perioada anului in care te afli, este bine sa-ti setezi obiectivele in marketing. Prin setarea acestor obiective iti va fi mai usor sa masori rezultatele si totodata iti ofera motivarea si focusarea de care ai nevoie pentru a le atinge. 1. Cresterea bazei de date Lista cu email-uri ale clientilor este cel mai valoros lucru ca si resursa de marketing. Aceasta este constituita din persoane care si-au dat acceptul prin opt-in de a primi informatii si noutati de la business-ul vostru. Majoritatea abonatilor pot fi clienti care au mai cumparat in trecut produsele sau serviciil


10 beneficii ale email marketing-ului

Email marketing-ul este cunoscut ca si o unealta puternica in marketing-ul online. Cine nu s-a familiarizat inca nu acest instrument, prin care iti poti promova afacerea, poti atrage clienti noi si chiar sa-ti maresti numarul de vanzari, ar trebui sa citeasca cele 10 beneficii oferite de email marketing. Nu degeaba este folosit de milioane de companii la nivel global, iar rezultatele - pozitive - sunt in crestere de la an la an. 1. Costuri reduse Cel mai mare beneficiu este cel legat de pret. Are cel mai mic cost, cu rezultate masurabile, in comparatie cu alte campanii de makerketing (


Cele mai importante lucruri pe care trebuie sa le faci in email marketing in 2015

Pe ce se focuseaza email marketing-ul in 2015? Cu siguranta nu poti face toate lucrurile odata si in acelasi timp. Iar una dintre marile intrebari este: catre ce ne vom indrepta eforturile din email marketing? Econsultancy a lansat aceasta intrebare in cel mai recent recensamant despre email marketing (care apropo, specifica ca email marketing-ul este inca unul dintre cele mai eficiente canale de marketing). Care sunt cele mai importante trei arii pentru anul in curs? Mai jos sunt raspunsurile pe care le-au dat marketerii. Uitandu-ne la top 6, putem trage concluziile pentru


Cat de mult sa iti segmentezi baza de date in email marketing?

Acum ceva timp am primit un brief de creatie unde se dorea un vizual de newsletter pentru un public tinta alcatuit din femei cu varste intre 25- 50 de ani. La prima vedere nu pare nimic iesit din comun, dar vorba unui coleg aici vorbim de un visual care trebuie sa ii placa mamei si in acelasi timp si sotiei mele. Noi in permanenta ne incurajam clientii sa isi segementeze cat mai mult baza de date. Un prim pas pe care ar trebui sa-l facem ar fi sa segmentam baza de date in functie de sexe. Sa nu se mai trimita newsletter cu epilatoare catre barbati si cu bormasini catre femei. Foarta putina lu


Greseli capitale in email marketing

La fel ca orice alta forma de comunicare, email marketing-ul necesita tact si diplomatie. Din nefericire, multe business-uri nu stiu cand trec aceasta linie cu abonatii pe care ii au. Incercam sa trecem in revista cele mai mari greseli pe care le poti face in email marketing. Iti poti pierde abonatii, conversiile sau chiar reputatia. Daca email-urile pe care le trimiti nu genereaza vanzari sau lead-uri, inseamna ca sunt greseli pe care le faci in procesul de email marketing. Ti-ai pus problema daca campaniile de email marketing pe care le faci sunt eficiente? Abonatii deschid email-urile si


Marketingul in vanzari

Departamentul de marketing si vanzari intr-o companie, este foarte important pentru menținerea pozitiei competitive pe piața. Strategiile acestor departamente sunt tacticile cheie ale companiei. Stabilirea gamei de produse (sau servicii), a politicii de preturi, a politicii de promovare si a canalelor de distributie sunt elemente stabilite in cadrul departamentului de marketing si vanzari. Zilnic, aceste doua departamente sunt implicate in generarea tranzactiilor de date cheie. De aceea este foarte importanta integrarea informatiilor intr-un sistem informatic comun de tip CRM, deoa


Analiza trimiterilor de email-uri intre 2012-2013 prin platforma MailAgent

  Acum ca suntem la final de an, ne-am gandit sa va prezentam o analiza compartiva, pe care am facut-o pe anii 2012-2013, asupra trimiterilor de email marketing prin platforma MailAgent. Analiza reflecta preferintele utilizatorilor in ceea ce priveste dispozitivele mobile folosite si sistemele de operare, cat si zilele in care au fost cele mai multe deschideri ale newsletterelor trimise de catre clientii nostri catre bazele lor de date. Esantionul folosit pentru perioada analizata, 2012-2013, a fost de 502.484.044 email-uri trimise prin aplicatia MailAgent. S-au urmarit: - Rata


Importanta analizei datelor unei campanii online

Imagineaza-ti pentru cateva clipe o camera plina de copii. Cam de 7-8 ani. Se joaca si sunt fericiti, veseli si nu au nici o grija. Si apoi, in camera intra invatatoarea  care le spune ca trebuie sa se opreasca din joaca pentru a-si face lectiile. Care crezi ca este reactia lor? “Aaaaa, acum? Nu se mai poate putin? Peste 5 minute?” Aceasta este reactia tuturor oamenilor de marketing cand trebuie sa se apuce de analiza datelor. Este clar pentru ei ca este un task important, este clar ca este un task urgent si cu toate acestea este departe de creativitatea pe care-si doresc sa o realize


3 motive pentru care iti sunt ignorate email-urile intr-o campanie de email marketing

Incearca sa cauti pe internet “greseli pe care le poti face in email marketing” si vei gasi o gramada de articole. Toate iti spun cam acelasi lucru: - personalizeaza email-ul cu numele persoanei care il trimite - evita folosirea termenilor si limbajului business - nu uita sa multumesti - evita formularea “pentru cei interesati” - personalizarea subiectului email-ului - verifica-l de greseli gramaticale inainte de a-l trimite - evita emoticoanele Si lista poate continua. Toate aceste sfaturi sunt de bun simt.  Daca vrei sa devii un profesionist in business-ul pe care il co


Se incarca ...