RO / EN

Email Marketing


Internet & Mobile World 2014

Incepand de maine si pana joi, va asteptam la Internet & Mobile World 2014. Ne gasiti la standul 63, unde va asteptam sa socializam si sa ne imprietenim. Editia din acest an se preconizeaza una foarte interesanta, poate chiar mai incitanta decat cea de anul trecut. Vor fi 5 zone in care veti putea lua parte la prezentari sau conferinte sustinute de speakeri internationali dar si din Romania. Lista speakerilor o puteti consulta aici iar agenda evenimentului aici . Mai jos aveti o scurta prezentare a evenimentului de anul trecut.  


Marketing in Direct, editia a 6-a

Editia cu numarul 6 a evenimentului Marketing in Direct , a avut loc pe 25.09.2014 la Clubul Diplomatic Bucuresti. Subiectul acestei editii a fost “Imagine no more…just sales”, prin care s-au prezentat tehnici si trucuri prin care poti sa atragi consumatorul si sa-l convigi sa achitioneze produsele sau serviciile pe care le comercializezi, fara ca acesta sa simta ca asta este singurul scop pe care il urmaresti. Printre speakeri s-au numarat Jay Abraham, fondator si CEO al Abraham Group, Dan Chisu, Catalin Tenita, Managing Partner Treeworks & Zelist/Zelist Monitor si multi altii,


Cum functioneaza design-ul responsive al unui site (Infografic)

Tot mai multi utilizatori folosesc dispozitivele mobile, precum tableta sau telefonul mobil, pentru a naviga pe internet, in detrimentul desktop-ului. Daca vrei sa ai vizibilitate cat mai mare in randul clientilor, va trebui sa-ti adaptezi cat mai curand site-ul la noile trenduri. Un site care poate fi accesat de pe telefonul mobil iti garanteaza o accesibilitate cat mai mare in randul clientilor. Conform unui raport al celor de la Google , motoarele de cautare sunt punctul de pornire al utilizatorilor de telefoane mobile (48%), urmat de site-urile cunoscute (33%) iar mai apoi de aplicatii


SEM Days 24-25 septembrie 2014

In perioada 24-25 septembrie se va desfasura cea de-a treia editie SEM Days , eveniment ce va avea loc la Willbrook Platinum Center, Bucuresti. SEM Days este prima conferinta din Romania nisata pe Search Engine Marketing, dedicata managerilor de marketing si brand, online marketing managerilor, coordonatorilor de business-uri cat si antreprenorilor online. Acesta este cel mai important eveniment de SEO si PPC din Europa de Sud-Est, organizat de SEO Monitor si 2Parale . Conform unui studiu efectuat de cei de la consumerbarometer.com,  63% dintre romanii care au achizitionat serv


5 semne care iti arata ca e timpul sa refaci design-ul unui site (Infografic)

Modul in care un utilizator percepe un site joaca un rol foarte important in dezvoltarea unui website. Cu cat experienta vizitatorilor este mai placuta, cu atat sansele ca acestia sa-l distribuie pe retelele sociale sau in site-urile lor creste simtitor. In plus, cu cat unui site i se dau mai multe share-uri in social media sau ii sunt distribuite link-urile, cu atat cresc sansele ca acesta sa apara mai sus in motoarele de cautare, cel putin in teorie. Dar cum imbunatatesti aceasta experienta a utilizatorului? Infograficul de mai jos analizeaza 5 factori si cum acestia afecteaza dezvoltare


Cum sa nu-ti enervezi clientii atunci cand faci follow up

Multi reprezentati de vanzari sunt chiar buni in ceea ce fac. Dar orice bun vanzator stie ca sansele ca cineva sa ridice receptorul in secunda doi in care ai sunat, sau sa raspunda la email imediat dupa ce ai apasat pe butonul “trimite”, ori chiar sa semneze un contract la o intalnire de socializare, sunt practic inexistente. Atunci este momentul in care vanzarea se transforma in follow up, iar uneori, vanzatorii nu sunt atat de buni la acest capitol. Unii sunt tentati sa foloseasca textul pe care il utilizeaza in vanzarea unui produs cat si la un telefon de verificare al clientului. U


Ce trebuie sa cunoasca vizitatorii inainte de a-ti da adresa lor de email

Sa strangi o baza de date in mod organic, in email marketing, poate fi unul dintre cele mai grele lucruri. Vizitatorii sunt mult mai reticenti in a-si lasa adresa de email, si asta din cauza spam-urilor cu care sunt bombardati in fiecare zi.  Cum procedezi ca sa castigi increderea unui vizitator si sa-l determini sa-ti dea adresa lui de email? Este esential sa ii furnizezi trei lucruri: Ce am eu de castigat? (What’s in it for me?) Aceasta este intrebarea pe care toti ne-o adresam in momentul in care cineva ne cere adresa de email: ce am eu de castigat din asta? Daca vizitatorul


7 mituri despre email marketing pe care nu ar trebui sa le crezi (Infografic)

Email-ul este una dintre cele mai vechi unelte pe care marketerii inca se bazeaza si in ziua de azi. Din moment ce email marketing-ul este folosit de mult timp, exista multe informatii care sugereaza cele mai bune sau mai proaste metode de optimizare, dar nu toate aceste sfaturi sunt neaparat adevarate. Exista conflicte de opinii referitoare la cele mai bune momente de a trimite email-uri, cate caractere ar trebui sa aiba subiectul email-ului, cat si despre ceea ce ar trebui sa contina un newsletter trimis clientilor. Pentru a va face campania de email marketing cat mai eficienta, veti vre


Abordarea inbound marketing-ului de a transforma mai multe lead-uri in clienti

Inbound-ul nu este numai despre marketing. La urma urmelor, ce se intampla cu acele lead-uri pe care le-ati tot primit? Business-ul vostru nu se poate baza numai pe lead-uri – ai nevoie de  clienti care va ajuta la sa aduceti venituri si care sa va alimenteze viitoarele strategii de inbound. Odata ce ati perfectionat procesul de achizie a vizitelor in lead-uri, este timpul sa lucrati la miscarea din lead in client. Mai jos sunt cateva tactici pe care inbound marketerii dar si cei responsabili de vanzari le pot folosi pentru a ajuta cresterea si tranformarea mai multor lead-uri in client


Idei pentru newsletter-ul perfect

Email marketingul este o metoda foarte buna de a ajunge la clientii dumneavoastra fara a cheltui multi bani, dar este si o responsabilitate – oamenii nu isi dau adresa de mail catre oricine. Te gandesti cum sa incepi o campanie de newsletter? Iti dam cateva ponturi de care sa tii cont. Fa inscrierea usoara. Posteaza un formular de inscriere pe homepage-ul site-ului, blogului, paginilor de socializare sau oriunde clientii sau fanii tai sunt activi. Poate vrei sa colectezi nume si zile de nastere (pentru oferte speciale sau cadouri) sau sa-ti inviti cititorii sa adere la un grup,


Se incarca ...