RO / EN

Marketing-online


Accesul utilizatorilor

Tinand cont ca, din mai 2018, va intra in vigoare Regulamentul General privind Protectia Datelor - GDPR, MailAgent doreste sa creasca protectia datelor tale in sistem. Acesta este doar prim pas dintr-o serie de modificari pe care le aducem sistemului astfel incat bazele de date sa fie mult mai sigure. Am implementat posibilitatea de a aloca diferite niveluri de acces anumitor utilizatori. De exemplu, daca ai externalizat serviciul de creatie pentru email marketing, poti sa nu le permiti celor care utilizeaza aplicatia MailAgent posibilitatea de a-ti vedea sau exporta contactele pe care le


Plugin de automatizare pentru WordPress.

Pluginul de automatizare pentru wordpress permite urmatoarele lucruri. Sincronizarea bazei de date din wordpress cu baza de date din MailAgent. Odata ce ai publicat un articol nou acesta se trimite automat catre baza de date din MailAgent. Poti sa setezi sa plece catre toata baza de date sau doar catre cei abonati la o anumita categorie. Mai jos ai un tutorial de instalare si configurare:   In sectiunea Module din worpress alegi sa adaugi un modul nou. Dupa ce ai incarcat modulul alegi sa il activezi. Pluginul se descarca de aici . In setarile pluginului MailAgent ale


Tragerea automata a produselor din site sau feed rss.

Am adaugat in editorul MailAgent optiunea de a putea insera automat informatia din siteul vostru prin feed RSS sau prin simpla introducere a unui link. Voi detalia mai jos ce presupune acest lucru. Introducerea produselor din feed RSS. In editor au aparut doua butoane: un buton pentru modul rss si unul pentru element RSS.  Dupa ce alegeti modulul, pentru a face setupul acestuia, trebuie sa dati click pe butonul de feed care apare atunci cand mouse-ul este in acea zona (butonul de sus in chenarul portocaliu): Odata selectata aceasta optiune, se va deschide fereast


Ce subiecte sa folosim in email marketing? Simple sau complexe?

Cand vine vorba despre scrierea unui subiect de email, cei mai multi marketeri urmaresc bine-cunoscuta metoda “KISS”. Totusi, un studiu recent facut de catre  Touchstone a descoperit faptul ca dedicarea oarba acestei cause poate fi motivul pentru care cei mai multi destinatari nu iti vor citi emailul. Folosind noua lor tehnologie de testare a destinatarilor virtuali, in loc de cea a abonatilor reali, Touchstone au descoperit ca, cu cat este mai complex limbajul folosit, cu atat clickurile si ratele de deschidere vor fi mai mari. Cateva informatii despre acest studiu: Metodo


Se incarca ...