RO / EN

Inbound Marketing


2012. Anul video.

Seful parteneriatelor globale YouTube a declarat in cadrul celui mai mare show anual de electronice pentru consumatori din SUA (Consumer Electronics Show - CES) ca in curand 90% din tot traficul de pe internet va fi video iar peste 75% din noile canale online (web sau TV) vor fi canale de Internet (cu continut creat numai pentru online). Viitorul va include mult, mult video. Iar folosirea YouTube-ului drept canal de comunicare pentru afacerea noastra va fi o practica foarte legitima si uzuala. Din moment ce in viata noastra de zi cu zi  suntem deja mari consumatori de video, de ce sa


Cum masuram succesul paginii noastre de brand pe Facebook

Am vorbit acum cateva saptamani despre cum iti poti castiga abonati noi folosindu-te de pagina de Facebook a brandului tau.  Cel mai usor este sa-ti creezi o pagina si sa incepi sa dai promotii si cupoane; cu toate acestea poti sa nu fii  observat de nimeni. Datorita algoritmului EdgeRank update-urile tale pot sa treaca foarte usor neobservate de toti cei care ti-au dat like la pagina.  De aceea vrem sa iti explicam ce pasi sa urmezi ca sa poti sa te faci cat mai vizibil in ochii urmaritorilor tai. Algoritmul Facebook EdgeRank analizeaza relatiile pe care le ai cu diferitii prieteni


Continutul bun la toate

Ti-am vorbit pana acum despre cum te pot ajuta pagina ta de Facebook, aplicatiile si jocurile online sa-ti castigi noi abonati. Insa cea mai eficienta metoda de a-ti fideliza pe termen lung  abonatii si potentialii clienti ramane crearea de continut. Ce intelegem prin continut? Studii de caz, analize, review-uri de produse, opinii legata de anumite evenimente din domeniu. Intreaga ta experienta poate fi folositoare si considerata valoroasa de audienta ta. Producerea de continut valoros este o practica folosita in acelasi timp si de marile corporatii si de liber profesion


Cum sa te folosesti de retelele sociale pentru a-ti castiga abonati

Configurarea paginii tale de brand de pe retelele sociale iti va ocupa ceva timp si resurse daca vrei s-o folosesti intr-un mod cat mai eficient. Iar daca intentionezi sa colectezi adrese de email pentru baza ta de date va trebui sa incurajezi participarea activa din partea urmaritorilor sau a fanilor tai. Pentru ca Facebook este cea mai folosita retea din Romania (a ajuns deja la peste 4 milioane de utilizatori), in acest post ne vom concentra pe metodele prin care poti colecta adrese de mail prin pagina de Facebook a afacerii tale. Cel mai accesibil si rapid mod de a castiga atat like


Abonatul jucaus

O alta metoda prin care poti sa atragi abonati si vizitatori pe site sunt jocurile. Daca afacerea ta poate sa creasca prin aceasta metoda, trebuie sa gandesti tipul de joc astfel incat sa atraga cat mai multi jucatori din target. Odata ales tipul de joc, te poti folosi foarte usor de concurenta dintre jucatori pentru a abona utilizatorul la newsletter. Il poti anunta care sunt scorurile si cand acestea sunt depasite de alt jucator, sau ii poti oferi alte alerte legate de joc (de ex. X a terminat de construit o ferma…). De asemenea, jocul trebuie sa aiba o finalitate iar castigatorul t


Ce ne atrage atentia la paginile de brand de pe Facebook

Compania Eyetrackshop a facut un studiu pentru Mashable in care s-a folosit de webcam ca sa urmareasca reactia privirii noastre atunci cand urmarim o pagina de brand pe Facebook.  Astfel,  au recreat traseul pe care il facem cu privirea de-alungul paginilor si au observat care sunt punctele de interes atunci cand intram pe paginile brandurilor pentru prima oara. Concluzia cea mai importanta a fost ca principalul punct de atractie este wallul, poza de profil acaparand atentia privitorilor de-abia dupa ce petrecusera primele secunde pe wall.  In acelasi timp, walluril


Scurta introducere in email marketing

Au trecut mai bine de 10 ani de cand email-ul incepea sa fie integrat in randul instrumentelor de comunicare online. Cea mai raspandita definitie a  email marketing-ului este: utilizarea  email-ului pentru a promova produse si / sau servicii . O alta definitie este aceea care spune ca email marketing-ul presupune utilizarea email-ului pentru a dezvolta si fideliza clientii si / sau potentialii clienti . In realitate, daca iti doresti ca programul tau de email marketing sa dea rezultate si sa ai parte de clienti multumiti si potentiali clienti interesati de serviciile /


Se incarca ...