3 motive pentru care ar trebui sa le trimiti sondaje de opinie clientilor

3 motive pentru care ar trebui sa le trimiti sondaje de opinie clientilor

Ati trimis de curand vreun sondaj de opinie clientilor vostri? Nu este necesar sa o faceti in fiecare zi. Oricum, asta nu inseamna ca nu trebuie sa le trimiteti deloc. Din pacate, cei mai multi nu vad avantajele sondajelor de opinie si au tendinta sa nu le foloseasca asa des pe cat ar trebui. Un sondaj este o metoda simpla si ieftina de a invata lucruri valoroase despre lista de abonati pe care o aveti. Puteti sa ii sondati fara grija pana la de 4 ori intr-un an fara sa va faceti griji ca destinatarii o sa se opuna.


Va oferim trei motive pentru care ar trebui sa faceti acest lucru:


1. In cazul in care aveti o problema speciala sau o intrebare, un sondaj va ofera posibilitatea de a obtine un raspuns. De exemplu, daca doriti sa aflati care e cea mai buna locatie, unde veti doriti sa tineti o prezentare pentru clienti, cu privire la factori cum ar fi taxa de parcare, masa de pranz, etc., puteti organiza un sondaj pentru a obtine o lista cu asemenea locatii. Asta va face posibila gasirea unei locatii potrivita pentru seminarul tau care sa fie bine primit.


2. Un sondaj este de asemenea o ocazie buna sa aflati mai multe informatii despre lista de abonati pe care o aveti. Daca sunteti interesat de a invata mai multe despre clientii vostri, aceasta este metoda de a va realiza obiectivele. Puteti obtine informatii cu privire la detalii cum ar fi informatii despre marimea companiei la care lucreaza, unde este localizata, industria de care sunt preocupati si multe altele. Primind astfel de informatii este de asemenea un bonus despre cum poti folosi aceste date pentru a targeta exact grupul catre care tintesti cu campania ta de email marketing.


3. Puteti folosi un sondaj de opinie pentru a va asigura ca aveti in continuare atentia cititorilor. Asta va ajuta daca aveti impresia ca nu mai primiti raspuns la email-urile pe care le trimiteti sau ca sunt lipsiti de entuziasm atunci cand vine vorba de campanii de newsletter sau promotii. Le puteti trimite abonatilor un mic sondaj cu un stimulent adecvat pentru a-i determina sa-l completeze. Raspunsul la sondaj te va ajuta sa iei o decizie cu privire la ce vei face in continuare pentru a remedia lucrurile.


Dupa cum vedeti este destul de clar ca este important si totodata o idee buna sa trimiteti ocazional sondaje pe email. Asta o sa va ajute sa faceti lucrurile mai bine si de a va imbunatati performanta.


Cu MailAgent poti trimite sondaje si chestionare catre clientii tai, prin Survey Agent, obtinand punctual raspuns la intrebarile tale sau iti poti exporta raspunsurile in format CSV primind si un raport grafic al acestora.


Daca ai nelamuriri sau ai nevoie de ajutor in campania ta de Inbound Marketing nu ezita sa ne contactezi la contact@mailagent.ro sau la tel: 0749040042.


Sursa: http://ezinearticles.com


 


 


 




Se incarca ...