Noua optiune a Gmail de dezabonare

Noua optiune a Gmail de dezabonare

Haideti sa discutam despre noua optiune de dezabonare de pe Gmail si ce inseamna asta pentru voi, ca si marketeri interesati de campaniile de email marketing.


Ce a schimbat Gmail?

Recent, Gmail a introdus un nou link aditional de Dezabonare (in dreapta numelui expeditorului).  Daca se va da click pe acest buton de dezabonare, o fereastra de tip pop-up va aparea intreband cititorul daca chiar doreste sa se dezaboneze din lista.
Daca se va alege optiunea de dezabonare, Gmail va trimite un email prin care noi vom fi anuntati ca persoana respectiva doreste sa se dezaboneze.

Cum va afecteaza noua optiune de dezabonare a Gmail?

Este posibil sa nu va afecteze chiar deloc . Nu orice email trimis catre o adresa de Gmail de pe serverele MailAgent vor avea aceasta optiune. Gmail specifica: “Also, please note that we are unable to provide the Unsubscribe option for all mailing lists.” (De asemenea, va rugam sa tineti cont ca nu suntem in masura sa oferim optiunea de dezabonare pentru toate listele de email.). Evident, este o noua caracteristica pentru Gmail si ca toate noile optiuni, exista ajustari si imbunatatiri dar si inconsecvente.

Un lucru este clar. Gmail introduce aceasta optiune aditionala atunci cand un email intruneste urmatoarele criterii:
- Gmail cauta informatii din care sa reiasa clar ca expeditorul este o persoana legitima si nu o sa abuzeze sau sa faca spam cu utilizatorii. MailAgent ofera cateva tipuri diferite de autentificare pentru a ajuta la asta si sa ne asiguram constant ca avem cea mai buna reputatie pentru Gmail si alti furnizori de email.
- Serverele MailAgent folosesc numai IP-uri whitelistate, care ofera garantia livrarii campaniilor prin orice provider extern (Gmail, Yahoo, Hotmail, etc.). Gmail cunoaste reputatia MailAgent, statutul si istoricul, iar alte variabile mai putin predictibile pot afecta felul in care sunt vazute email-urile voastre.
- Paltforma MailAgent permite accesul la informatiile de dezabonare si de aceea Gmail stie intotdeauna unde sa trimita mail-ul de dezabonare.

Daca butonul de dezabonare apare in email-urile trimise nu trebuie sa va panicati. Gmail ofera aceasta posibilitate ca sa nu mai fiti marcati ca si spam si poate fi si o buna ocazie sa va mai faceti curat in lista de abonati.
Este usor sa percepi dezabonarea ca pe un indicator negativ, insa email-urile marcate ca si spam fac mai mult rau reputatiei celor care trimit prin serverele noastre, decat o rata mare de dezabonare. Sigur ca nu veti fi incantat cand veti observa acest lucru insa asta este o parte din respectul pe care il ai fata de abonati tai.

Scopul Gmail este de a limita abuzurile celor care trimit email-uri abuzive si asta nu poate fi decat un lucru bun. Gmail incearca sa sa faca viata clientilor mai usoara si sa vina in intampinarea lor. Asta se va vedea in inbox-ul utilizatorilor, prin primirea a mai putine email-uri nedorite sau fara confirmari prin opt-in.

 



Se incarca ...