Ce inseamna noua grila de imagini din Gmail pentru Email Marketing

Ce inseamna noua grila de imagini din Gmail pentru Email Marketing

Gmail tine pasul in mod clar cu marketerii. Prima data a introdus bara pentru email-urile promotionale. Apoi vine cu grila pentru reclame. Cum au spus cei de la Marketing Land “este precum Pinterest pentru inbox”.


Noua grila a fost comparata cu Pinterest deoarece este vorba numai de imagini. Google a anuntat un preview cu noua grila de imagini care este momentan in testare.


gmail_grid_view


Sansele sunt bune ca sa functioneze, deoarece multi abonati folosesc Gmail. Se vor stradui sa faca toate email-urile sa arate foarte bine in noua grila de imagini. Mai jos sunt 4 lucruri pe care le puteti face pentru a-i ajuta sa imbunatateasca aceasta grila.


Includeti cel putin o imagine in fiecare text


Gmail are un algoritm care alege ceea ce el crede ca este cea mai importanta imagine in email pentru a o introduce apoi in grila. Daca nu includeti cel putin o imagine, rata de deschidere sigur va avea de suferit.


Google are un ghid specific pentru alegerea imaginilor prezentate. Imaginea trebuie sa aibe cel putin 580pixeli pe 400 pixeli.


Inscrieti-va pentru testarea gratuita a grilei Gmail


Va puteti inscrie gratuit aici, cu un cont existent de Gmail. Poate nu veti fi invitati sa participati din prima, dar adaugati-va in lista pentru a putea vedea cum arata propriile campanii de email marketing in noua grila (retineti ca trebuie da aveti bara de Promotion activata).


Aveti grija la lungimea numelui destinatarului si a subiectului


Pentru a evita sa situatia in care nu vi se afiseaza tot numele destinatarului si a subiectului in grila noua, este recomandat sa le pastrezi intre 20 caractere si respective 75 caractere. Incercati sa fiti succinti! Cu o concurenta mare in grila, dusa pentru a atrage atentia utilizatorilor pe partea de imagine, subiectele pot incepe sa joace un rol mai putin important. Timpul va decide!


Creati-va o pagina pe Google+ pentru firma

Daca Gmail nu va gasi pagina de Google+ a firmei, email-urile vor contine doar un careu gri fara nicio imagine, in loc de poza care ar trebui sa apara.


grid_view_no_gplus


Avand o pagina de Google+ pentru brand va poate ajuta si la optimizarea SEO. Aici puteti afla cum va puteti crea o pagina de Google+.


O sa revenim cu mai multe stiri cu privire la modul de optimizare a vizualizarii in noua grila Gmail. Mai multe resurse oferite de dezvoltator cu privire la noua grila puteti gasi aici.


Sursa: http://blog.madmimi.com




Se incarca ...