Date statistice despre SMS Marketing (cu Infografice)

Date statistice despre SMS Marketing (cu Infografice)
In curand se vor implini 22 de  ani de cand a fost trimis primul SMS (pe 3 decembrie 1992) de catre un programator de la Sema Group care a vrut sa le ureze colegilor “Craciun fericit!”. In ziua de azi, telefonul mobil este folosit cel mai mult pentru mesajele text – primul lucru este verificarea ceasului si a costurilor de internet atunci cand se intra de pe telefon.

Statisticile adunate mai jos demonstreaza popularitatea SMS-ului pentru a imbunatati experienta clientilor, a spori vanzarile si a imbunatati serviciile oferite clientilor.

Folosirea SMS-urilor:

- 75% (4.5 miliarde) dintre telefoanele mobile sunt activate pentru primirea de SMS-uri
- 150 miliarde de mesaje au fost trimise numai in UK un 2011 (Ofcom)
- 96% dintre utilizatorii de smartphone-uri folosesc SMS-ul (Acision)
- Un consumator mediu din UK trimite in jur de 50 de mesaje intr-o saptamana (Ofcom)
- Mesajele text sunt citite in primele 5 secunde de la primire (Frost & Sullivan)
- Timpul mediu de trimitere a unui SMS este de 7 secunde (Simply Cast)
- SMS este mai popular decat apelarea vocala, in special in randul tinerilor cu varsta intre 16 si 24 ani

Comparatii:

- SMS-ul este cea mai populara forma de comunicare in UK (Ofcom)
- SMS-ul produce o rata de angajament mai mare de 6 pana la 8 ori decat email-ul (Cellit)
- 98% dintre mesajele text sunt citite, in comparatie cu 22% la email, 29% la tweet-uri sau 12% la postarile de pe Facebook (Frost & Sullivan 2010)
- Rata medie de click (CTR) a URL-urilor din continutul SMS-urilor este de 19%, comparat cu 4.2% CTR pentru email-uri (TextBoard si Mailchimp)
- O persoana primeste in medie 1.216 email-uri pe luna, in comparatite cu mesajele text care sunt in jur de 178 (Tatango)

Marketing-ul:

- 80% dintre cei chestionati au raspuns ca nu au fost targetati niciodata prin SMS de catre brand-ul lor preferat (Hipcricket)
- 57% dintre consumatori ar fi interesati sa intre intr-un program de loializare prin SMS al unui brand (Hipcricket)
- In campaniile de SMS Marketing clientii au ales optiunea opt-out doar in 5% din cazuri (Slick Text)
- 70% dintre cetatenii din America ar prefera sa primeasca oferte pe telefonul mobil (Upstream)
- Rata de raspuns la un SMS este de 8 ori mai mare decat in cazul email-ului

Diverse:

- 41% dintre utilizatorii de smartphone-uri au declarat ca ar fi “pierduti” fara SMS (Acision)
- O persoana se uita in medie de 150 de ori pe zi la telefon (Nokia)
- 20% dintre oameni au cerut opinia altcuiva prin intermediul unui SMS (Qualcomm)
- 59% dintre persoanele singure au recunoscut ca a te desparti de partener prin intermediul unui SMS este ceva normal (Spark Networks)
- 1 persoana era sa intre intr-un urs in timp ce scria un SMS (https://www.youtube.com/watch?v=QCAntD1-DIk )
- In 2008, chirurgul David Nott, de origine britanica, fiind voluntar in Congo a fost nevoit sa efectueze o operatie de urgenta. In mod surprinzator, a primit instructiunile pas-cu-pas cu privire la interventia chirurgicala prin intermediul SMS-ului - operatia a fost un succes.
- Twitter a fost inspirtat de SMS (https://blog.twitter.com/ )

infographic sms marketing

infographic sms marketing 2

Surse: http://blog.oxygen8.com,http://blog.textanywhere.net,http://visual.ly,http://60secondmarketer.com



Se incarca ...