Analiza trimiterilor de email-uri intre 2012-2013 prin platforma MailAgent

Analiza trimiterilor de email-uri intre 2012-2013 prin platforma MailAgent
 

Acum ca suntem la final de an, ne-am gandit sa va prezentam o analiza compartiva, pe care am facut-o pe anii 2012-2013, asupra trimiterilor de email marketing prin platforma MailAgent.
Analiza reflecta preferintele utilizatorilor in ceea ce priveste dispozitivele mobile folosite si sistemele de operare, cat si zilele in care au fost cele mai multe deschideri ale newsletterelor trimise de catre clientii nostri catre bazele lor de date.

Esantionul folosit pentru perioada analizata, 2012-2013, a fost de 502.484.044 email-uri trimise prin aplicatia MailAgent.

S-au urmarit:
- Rata de deschidere in anul 2013 fata de 2012
- Rata de deschidere de pe PC-uri in comparatie cu dispozitivele mobile (tablete, telefoane mobile)
- Ora si zilele de trimitere
- Deschiderile in functie de sistemele de operare in 2013 fata de 2012





Esantionul ales

1 Esantion analizat

Deschideri de pe dispozitive mobile in 2013

2 deschideri de pe mobile 2013

Deschideri de pe dispozitive mobile in  2012

3 deschideri de pe mobile 2012

Deschideri in timpul saptamanii

4 deschideri luni-vineri

Deschideri sambata

5 deschideri sambata mobil vs pc

Deschideri duminica

6 deschideri duminica mobil vs pc

Deschideri in zilele saptamanii

7 deschideri in zilele saptamanii

Deschideri de pe PC per ora

8 deschideri pc per ora

Deschideri de pe dispozitivele mobile per ora

9 deschideri pe mobile per ora

Radiografie mobil vs desktop 2012

91 radiografie mobil vs desktop 2012

Radiografie mobil vs desktop 2013

92 radiografie mobil vs desktop 2013

Deschideri pe sisteme de operare

93 deschideri per OS

CTR (Click-through rate) pe sistemele de operare

94 CTR per OS

Concluzia este ca in anul 2014, in urma evolutiei din anii trecuti, piata a inceput sa se adapteze si sa creeze din ce in ce mai multe newslettere adaptate dispozitivelor mobile. Din start ar trebui sa ne gandim la newslettere responsive pentru ca din ce in ce mai multi oameni incep sa-si citeasca email-urile si de pe telefonul mobil sau tableta.

Urmatorul pas a fost ca din ce in ce mai multi clienti au inceput sa isi cunoasca mai bine abonatii din baza de date. Astfel, in 2014, mesajele au fost mai bine segmentate in functie de interes, pentru ca cititorului sa-i fie trimisa informatie relevanta.

Pentru cititorii de pe PC, newsletterele ar trebui trimise in intervalul orar 9:00-16:00, de aceea trebuie sa folosesti o platforma buna, precum este si MailAgent, pentru a te asigura ca cititorul primeste in acest interval orar comunicarea.

S-a observat o crestere a deschiderilor si in weekend, mai ales de pe dispozitivele mobile. De aceea pentru aceste zile, newsletterul trebuie sa aiba un template adaptat dispozitivelor mobile. Este bine sa comunici reduceri sau instiintari, care il intereseaza pe cititor in aceste doua zile pe care le are libere, de obicei, fata de o reducere anuntata lunea, valabila in intervalul 10:00-12:00, atunci cand oamenii sunt la serviciu.
Vom reveni cat de curand cu analiza pentru 2014 pentru suntem siguri ca cifrele vor cunoaste o crestere si mai spectaculoasa, in ceea ce priveste deschiderile de pe dispozitivele mobile.



Se incarca ...