Oriunde, oricand si de pe orice device!

Oriunde, oricand si de pe orice device!
Clientul din ziua de astazi nu mai este cel care urmareste o singura sursa de informare. Internetul este la indemana oricui, dar mai nou, este accesibil de pe diverse medii de acces.

Aceasta este o mare provocare dar si o mare oportunitate dar numai pentru cazul in care site-ul tau este construit responsive pentru mai multe medii. Utilizatorii de astazi sunt tot timpul conectati, in miscare si isi schimba device-urile de la tableta la laptop, de la desktop la smartphone, pe tot parcursul unei zile si chiar si noaptea.

Strategia multiscreen este importanta si trebuie sa se potriveasca clientilor tai si nevoilor lor. Ce asteapta clientii de la site? Ce asteapta clientii de la businessul tau? Toate aceste intrebari si multe altele trebuie sa aiba un raspuns inainte de a realiza o platforma adaptabila. Lipsa ei nu poate duce decat la pierderea clientilor.

De cate ori ati intrat pe un site pe care doreati sa ajungeti si a trebuit sa il redimensionati sau mai mult chiar, nici macar nu a permis redimensionarea?  Nu trebuie folosit acelasi template (neaparat) pentru fiecare dintre medii, dar cateva puncte trebuie sa fie avute in vedere:
- in primul rand experienta utilizatorilor trebuie sa fie comuna. Experienta pe care o va avea un utilizator de desktop trebuie sa fie la fel ca si a unuia ce utilizeaza mobilul.
- ai in gand tot timpul utilizatorul si chiar mai mult, momentul din zi in care acesta viziteaza site-ul si de pe ce device vine acesta.
- daca intra de pe mobil, este mai probabil sa fie interesat de date de contact, de locatie sau de alte detalii directe, fata de cazul in care intra de pe un desktop cand se asteapta sa primeasca detaliii, articole, etc.

Exista multiple modalitati de a configura un website pentru mai multe tipuri de display. Cu toate acestea principiile de baza sunt design responsive, livrarea contextuala si dinamica si un site de mobil complet personalizat.



Se incarca ...