Tactici de influentare a prospectilor pentru a cumpara

Tactici de influentare a prospectilor pentru a cumpara
Oamenii de vanzari sunt cei care influenteaza prospectii in a cumpara produse sau servicii pe care, in mod normal nu le-ar achizitiona . Chiar daca achizitia unui produs sau serviciu ar putea fi in interesul sau perspectiva clientului este nevoie si de altceva pentru a influenta decizia acestuia de cumparare.

Influenta oamenilor de vanzari trebuie sa fie benefica pentru client . Exista tactici corecte si eficiente care, folosite in mod frecvent, pot influenta decizia potentialilor clienti de a cumpara.

Principiul de a da pentru a primi poate fi folositor uneori - mai ales atunci cand vine vorba de reduceri sau mostre ale produsului.
De asemenea, atitudinea agentilor de vanzari trebuie sa fie prietenoasa. Acest lucru poate fi inteles ca fiind banal, iar de foarte multe ori nu este luat in considerare. Trebuie sa se stabileasca o relatie de amicitie cu potentialii clienti, ca si intr-o relatie de prietenie in care nu ne place sa fim dezamagiti, drept urmare daca se poate obtine o relatie in zona respectiva, perspectiva de a cumpara este mult mai apropiata.

Cumparatorii isi dau seama cand sunt abordati de un vanzator iar singurul scop al acestuia este sa-si vanda produsul cu orice pret. Lipsa de pregatire si dezinteresul sunt lucruri pe care cumparatorii le detesta cel mai mult la vanzatori. Prin evitarea acestor trasaturi, veti reusi sa depasiti competitia. Consider ca 80% din succesul oamenilor de vanzari provine din etuziasm, incredere si pasiunea pe care acesta le investeste in ceea ce face si din munca depusa pentru a-si promova numele in piata.

Atitudinea oamenilor de vanzari influenteaza calitatea vanzarii. Profesionistul poate fi definit ca acel om care isi indeplineste bine sarcinile la locul de munca indiferent daca are sau nu chef. O atitudine pozitiva este un atu puternic in vanzari. Incepeti prin a va autoconvinge ca puteti avea mai multe zile bune la rand si astfel rezultatele vor incepe sa apara.


Se incarca ...