9 lucruri de care sa tii cont pentru a atrage mai multe lead-uri pe LinkedIn

9 lucruri de care sa tii cont pentru a atrage mai multe lead-uri pe LinkedIn
Despre LinkedIn se stie ca este o platforma destinata sectorului business. Nu te conectezi doar cu persoane din cercul tau de prieteni, asa cum se intampla cu Facebook, dar si cu oameni care lucreaza in acelasi domeniu profesional ca si tine sau cu care doresti sa iei legatura in vederea obtinerii unei intalniri de afaceri.
Cateva date mi-au atras atentia chiar pe pagina celor de la LinkedIn si m-am gandit sa vi le impartasesc si voua:
- site-ul a fost lansat pe 5 mai 2003, iar la finalul primei luni de activitate inregistra deja 4500 de membrii
- site-ul este disponibil in 23 de limbi, printre care si limba romana
- compania are peste 6800 angajati in 30 de tari din intreaga lume
- in prezent sunt peste 347 milionae de membri din peste 200 de tari care au cont pe LinekedIn.
Mai multe puteti citi si in prezentarea lor de pe site.

La fel ca in cazul celorlalte retele sociale pe care ti le-am prezentant, daca doresti sa deschizi un cont pentru business-ul pe care il detii, prin care sa atragi lead-uri pe care ulterior sa le transformi in clienti, dar si sa-ti fidelizezi audineta prin continutul pe care il publici, este bine sa ai in vedere cateva lucruri:

1. Este o unealta grozava pentru sectorul de marketing B2B. Cercetarile facute de cei de la LinkedIn au aratat ca utilizatorii petrec 8 ore pe saptamana pentru a cauta noutati si trenduri actuale din domeniul in care activeaza. Considera acest lucru important pentru afacerea ta.

2. Incepe cu un profil complet al companiei. Include profilurile angajatilor, daca este posibil dar si o descriere cat mai completa a produselor sau serviciilor pe care le comercializezi.

3. Cunoaste bine tipul de continut care functioneaza pe LinkedIn. Continutul creat pentru mediul profesional trebuie sa-i ajute pe acestia sa-si imbunatateasca cunostintele si sa afle noutati din domeniul in care activeaza. Dezvolta o strategie de distribuire a content-ului, croita pe nevoile audinetei. Articolele cu aproximativ 2000 de cuvinte se pare ca aduc cele mai bune rezultate, dar si angajament si partea pubicului. De asemenea ramai la fapte – nu incerca nimic care sa nasca polemici.

4. Concentraza-te pe audienta. Creeaza un profil de marketing al companiei si conecteaza-te cu persoane din domeniul tau dar si cu cei din afara lui. Recomanda pozitiv (endorse) calificarile persoanelor pe care le apreciezi. Creeaza un grup pentru cei interesati si incearca sa-l promovezi si pe alte retele.

5. Continutul pe care il distribui sa poate fi inteles de oricine. In mod gresit se presupune ca lumea care utilitizeaza LinkedIn este un public educat si cu cunostinte vaste in domeniul in care activeaza. In fapt nu este chiar asa. Textele pe care le scrii si le distribui este bine sa fie usor de citit si de inteles de catre toata lumea, pentru a putea obtine like-uri, distribuiri, chiar si comentarii.

6. Titlurile scurte sunt recomandate in acest mediu. Evita titlurile mult prea lungi. Titluri de genul “Cum sa…” sau titluri cu intrebari care ofera un raspuns pe care il cauta cititorul.

7. Utilizeaza imagini pentru a creste angajamentul. S-a observant ca alte forme multimedia, precum video-urile sau slide-urile nu genereaza aceleasi rezultate precum o fac imaginile. Foloseste bolduirea literelor si impartirea articolului pentru a putea fi usor de urmarit.

8. Alege cu atentie momentul potrivit. LinkedIn functioneaza cu precadere in intervalul orar business, iar cele mai bune zile pentru a posta sunt martea si joia, intre orele 9:00-11:00. Distribuie continut profesional si fa-o cel putin o data pe zi.

9. Promoveaza continutul si pe alte platforme. Foloseste promovarea incurcisata pentru a atrage privirile catre continutul postat pe LinkedIn. Si nu uita sa adaugi si un call to action.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Se incarca ...