Cum sa scrii mai eficient email-uri la locul de munca

Cum sa scrii mai eficient email-uri la locul de munca
Email-ul a devenit o forma primara de comunicare in lumea business-ului si aproape a inlocuit interactiunea fizica dintre interlocutori. Gandeste-te cu cati oameni ai interactionat pe email, fara a va vedea vreodata.

Mi se intampla frecvent sa trimit email-uri unor persoane care nu m-au cunoscut. Pentru ei, email-ul primit de la mine este prima impresie pe care si-o fac despre mine. Cum ma adresez, cum formulez o cerere, chiar si adresa mea de email poate afecta prima impresie.

Uneori te poti simti coplesit de volumul de email-uri pe care le primesti si la care trebuie sa raspunzi. Un angajat obisnuit petrece in medie 13 ore pe saptamana citind, administrand si raspunzand la email-uri. Asta ar putea inseamna ca petreci o treime din totalul orelor lucrate intr-o saptamana doar pe email.

Email-ul este o forma de comunicare ideala, doarece reduce timpul pe care l-ai petrece stand intr-o intalnire cu persoana respectiva, economiseste hartie si creeaza un istoric al conversatiilor.

Imagineaza-ti cum ar fi daca fiecare email pe care il trimiti nu ar contine mai mult de 5 propozitii? Sau daca subiectul email-ului ar exprima exact ceea ce contine email-ul?

Infograficul conceput de cei de la WhoIsHostingThis.com te invata cum sa-ti manageriezi email-uri mai eficient pentru a economisi timp pretios.

How to Write Better Emails - Via Who Is Hosting This: The Blog

 



Se incarca ...