Articole scrise de: Bogdan Dumitru


Marketing Automation in MailAgent

Am lansat optiunea de automation. In cadrul aceste optiuni ai posibilitatea sa automatizezi comunicarea cu clientii. In momentul de fata ca sa faci acest lucru trebuie sa urmezi urmatorii pasi. Pasul 1. Sa iti creezi emailurile pe care vrei sa le trimiti. Acest lucru il faci cu ajutorul optiunii "creaza email". Aici ti se va cere subiectul emailului, apoi o sa ajungi in etapa de creare de email (la fel ca la orice newsletter). Vezi cum functioneaza editorul. Pasul 2. Trebuie sa iti definesti un workflow. Acesta inseamna o insiruire de emailuri care vor pleca in timpii ales


Ce subiecte sa folosim in email marketing? Simple sau complexe?

Cand vine vorba despre scrierea unui subiect de email, cei mai multi marketeri urmaresc bine-cunoscuta metoda “KISS”. Totusi, un studiu recent facut de catre  Touchstone a descoperit faptul ca dedicarea oarba acestei cause poate fi motivul pentru care cei mai multi destinatari nu iti vor citi emailul. Folosind noua lor tehnologie de testare a destinatarilor virtuali, in loc de cea a abonatilor reali, Touchstone au descoperit ca, cu cat este mai complex limbajul folosit, cu atat clickurile si ratele de deschidere vor fi mai mari. Cateva informatii despre acest studiu: Metodo


Modulul social si elementul video

Am introdus modulul de social. Astfel veti putea, cu usurinta, sa va introduceti in newsletter toate paginile sociale de care compania dumneavoastra dispune.   De asemenea aveti posibilitatea sa alegeti 4 seturi de iconite a cate doua dimensiuni: Ca si elemente sociale avem: Facebook Twitter LinkedIn Youtube Pinterest Google Plus Vimeo RSS Email Website Elementul video -  practic tot ce va trebui sa faceti este sa introduceti linkul de Youtube sau de Vimeo si editorul va trage automat thumbnailul la dimensiunea cea


Formulare de abonare

Pentru a colecta mai multe leaduri si informatii despre acestea, am introdus in aplicatia MailAgent un nou modul de integrare website. Acest modul va permite sa adaugati mai multe tipuri de demografice (nume, prenume, data nasterii, adresa de email, sex etc.) in functie de care, ulterior, puteti sa grupati leadurile pentru a le trimite newslettere targetate. In tutorialul urmator, veti vedea, pas cu pas, crearea unui astfel de formular de abonare.


Editor foto MailAgent

Mai jos aveti un tutorial video care va arata editorul foto care este integrat in MailAgent. Astfel dupa ce va importati pozele in sistem puteti sa le si editati.   Pe langa functiile de resize, crop, sau de schimbare ale orientarii aveti si multe alte tooluri care va vor ajuta in crearea newsletter-elor.     Beneficiati de numeroase filtre, posibilitatea de a pune tot felul de margini, puteti sa adaugati texte pe poza direct din editor.      


Editor drag and drop MailAgent

Mai jos aveti un tutorial care va arata cum se foloseste noul editor drag and drop MailAgent. Editorul este special conceput astfel incat fiecare email sa fie responsive. Astfel emailurile create cu acesta se vor vedea perfect atat pe deviceurile mobile cat si pe desktop-uri.   In noul editor puteti sa aranjati informatia pe o coloana, doua coloane si trei coloane.   De asemenea pe langa editorul drag and drop beneficiati si de editor de poze. Cu acest editor puteti sa redimensionati poze, sa atasat filtre, sa puneti diverse masti si multe alte lucruri utile. Ca sa vedeti


Modificari sectiune creare email.

Deoarece lansam editorul drag and drop special facut pentru a genera templateuri responsive, trebuie sa modificam zona de creare email. Astfel dupa ce vei alege lista catre care vrei sa trimiti o sa fii dus in pagina de mai jos. Prima optiune te duce catre editorul drag and drop. Pentru a vedea cum sa il folosesti click aici . A doua optiune te va duce catre editorul clasic care dispune si de templateuri predefinite. Aici exista articolul care descrie cum poti sa folosesti acest editor. A treia optiune este pentru a incarca propriul template html. A patra optiune este pe


Pune pauza - noua functionalitate din MailAgent

Deoarece anumite companii au trimiteri sezoniere, ne-am gandit sa venim in ajutorul lor cu optiunea de a pune pauza. Astfel companiile care stiu ca nu vor trimite intr-o anumita perioada au optiunea sa puna pauza si nu se vor emite facturi pentru acea perioada. Astfel beneficiezi de avantajele unui abonament si de flexibilitatea unui serviciu prepay. Cum se face asta?   Nimic mai simplu. Sa zicem ca nu vreti sa trimiteti in luna octombrie. Pe data de 30 septembrie cel tarziu va puteti duce in contul meu si acolo apasati butonul " Pune pauza "   Dupa ce ati a


Cat de mult sa iti segmentezi baza de date in email marketing?

Acum ceva timp am primit un brief de creatie unde se dorea un vizual de newsletter pentru un public tinta alcatuit din femei cu varste intre 25- 50 de ani. La prima vedere nu pare nimic iesit din comun, dar vorba unui coleg aici vorbim de un visual care trebuie sa ii placa mamei si in acelasi timp si sotiei mele. Noi in permanenta ne incurajam clientii sa isi segementeze cat mai mult baza de date. Un prim pas pe care ar trebui sa-l facem ar fi sa segmentam baza de date in functie de sexe. Sa nu se mai trimita newsletter cu epilatoare catre barbati si cu bormasini catre femei. Foarta putina lu


Tu stii ce face adminul de retea? (Greylisting)

  De mai bine de un an am dezvoltat in-house propriul modul de trimitere al email-urilor. Noi il numim Gateway de SMTP. A fost necesara crearea acestui produs pentru a putea creste viteza de trimitere a email-urilor. Am ajuns acum sa avem o viteza medie de trimitere de 2500 email-uri/secunda. Astfel, am ajuns ca niste campanii de 500.000 de email-uri sa se livreze in 30 de minute. Vorbesc de campanii de email marketing, unde dimensiunea HTML-urilor este una normala. Dezvoltand propriul SMTP, am facut foarte mult research si ne-am lovit de tot felul de probleme in perioada de teste. Ce


Se incarca ...