Articole scrise de: Bogdan Dumitru


Autentificare in doi pasi

Deoarece tinem foarte mult la siguranta datelor, venim in ajutorul tau cu modificarea metodei de login. Astfel, incepand cu 2 martie 2018, vom introduce autentificarea in doi pasi. De fiecare cand se schimba dispozitivul de pe care te conectezi in MailAgent, vom trimite si un SMS de confirmare pe numarul de telefon cu care s-a creat contul. Ar fi indicat ca, pana atunci, sa iti modifici numarul de telefon din sistem - in cazul in care acesta s-a schimbat de la momentul crearii contului. Numarul de telefon se poate modifica in platforma din sectiunea  Contul meu . Telefonul trebuie introdus su


Dreptul de a fi uitat

Incepand cu 25 mai 2018, va intra in vigoare GDPR - Regulamentul General privind Protectia Datelor. Una din cele mai importante masuri pe care trebuie sa o iei este aceea de a asigura fiecarui contact dreptul de a fi uitat. Asta inseamna ca va trebui sa ii stergi toate datele. Astfel, atat in sectiunea de Contacte cat si in sectiunea SMS din MailAgent a aparut optiunea FullDelete. Odata intrat in acest meniu, ai posibilitatea de a introduce adresa de email pe care doresti sa o stergi. Pe langa stergerea adresei de email din toate listele, se vor sterge si toate deschiderile, cli


Accesul utilizatorilor

Tinand cont ca, din mai 2018, va intra in vigoare Regulamentul General privind Protectia Datelor - GDPR, MailAgent doreste sa creasca protectia datelor tale in sistem. Acesta este doar prim pas dintr-o serie de modificari pe care le aducem sistemului astfel incat bazele de date sa fie mult mai sigure. Am implementat posibilitatea de a aloca diferite niveluri de acces anumitor utilizatori. De exemplu, daca ai externalizat serviciul de creatie pentru email marketing, poti sa nu le permiti celor care utilizeaza aplicatia MailAgent posibilitatea de a-ti vedea sau exporta contactele pe care le


Adaugare poze ca background in email

Pentru a putea asigura clientilor tai o experienta cat mai bogata in interactiunea cu emailurile, am adaugat in editorul drag and drop posibilitatea de a pune poze ca background in newsletter. Optiunea se regaseste in partea de sus a editorului.   Odata ce ai dat click pe butonul imagine de fundal ti se deschide fereastra de mai jos:   Aici ai posibilitatea de a incarca orice poza vrei, sau sa alegi din galeria de imagini din aplicatie. La optiunea repeat ai mai multe optiuni descrise mai jos: In cazul No-repeat, poza se va afisa o singura data -


Plugin de automatizare pentru WordPress.

Pluginul de automatizare pentru wordpress permite urmatoarele lucruri. Sincronizarea bazei de date din wordpress cu baza de date din MailAgent. Odata ce ai publicat un articol nou acesta se trimite automat catre baza de date din MailAgent. Poti sa setezi sa plece catre toata baza de date sau doar catre cei abonati la o anumita categorie. Mai jos ai un tutorial de instalare si configurare:   In sectiunea Module din worpress alegi sa adaugi un modul nou. Dupa ce ai incarcat modulul alegi sa il activezi. Pluginul se descarca de aici . In setarile pluginului MailAgent ale


Tragerea automata a produselor din site sau feed rss.

Am adaugat in editorul MailAgent optiunea de a putea insera automat informatia din siteul vostru prin feed RSS sau prin simpla introducere a unui link. Voi detalia mai jos ce presupune acest lucru. Introducerea produselor din feed RSS. In editor au aparut doua butoane: un buton pentru modul rss si unul pentru element RSS.  Dupa ce alegeti modulul, pentru a face setupul acestuia, trebuie sa dati click pe butonul de feed care apare atunci cand mouse-ul este in acea zona (butonul de sus in chenarul portocaliu): Odata selectata aceasta optiune, se va deschide fereast


Marketing Automation in MailAgent

Am lansat optiunea de automation. In cadrul aceste optiuni ai posibilitatea sa automatizezi comunicarea cu clientii. In momentul de fata ca sa faci acest lucru trebuie sa urmezi urmatorii pasi. Pasul 1. Sa iti creezi emailurile pe care vrei sa le trimiti. Acest lucru il faci cu ajutorul optiunii "creaza email". Aici ti se va cere subiectul emailului, apoi o sa ajungi in etapa de creare de email (la fel ca la orice newsletter). Vezi cum functioneaza editorul. Pasul 2. Trebuie sa iti definesti un workflow. Acesta inseamna o insiruire de emailuri care vor pleca in timpii ales


Ce subiecte sa folosim in email marketing? Simple sau complexe?

Cand vine vorba despre scrierea unui subiect de email, cei mai multi marketeri urmaresc bine-cunoscuta metoda “KISS”. Totusi, un studiu recent facut de catre  Touchstone a descoperit faptul ca dedicarea oarba acestei cause poate fi motivul pentru care cei mai multi destinatari nu iti vor citi emailul. Folosind noua lor tehnologie de testare a destinatarilor virtuali, in loc de cea a abonatilor reali, Touchstone au descoperit ca, cu cat este mai complex limbajul folosit, cu atat clickurile si ratele de deschidere vor fi mai mari. Cateva informatii despre acest studiu: Metodo


Modulul social si elementul video

Am introdus modulul de social. Astfel veti putea, cu usurinta, sa va introduceti in newsletter toate paginile sociale de care compania dumneavoastra dispune.   De asemenea aveti posibilitatea sa alegeti 4 seturi de iconite a cate doua dimensiuni: Ca si elemente sociale avem: Facebook Twitter LinkedIn Youtube Pinterest Google Plus Vimeo RSS Email Website Elementul video -  practic tot ce va trebui sa faceti este sa introduceti linkul de Youtube sau de Vimeo si editorul va trage automat thumbnailul la dimensiunea cea


Formulare de abonare

Pentru a colecta mai multe leaduri si informatii despre acestea, am introdus in aplicatia MailAgent un nou modul de integrare website. Acest modul va permite sa adaugati mai multe tipuri de demografice (nume, prenume, data nasterii, adresa de email, sex etc.) in functie de care, ulterior, puteti sa grupati leadurile pentru a le trimite newslettere targetate. In tutorialul urmator, veti vedea, pas cu pas, crearea unui astfel de formular de abonare.


Se incarca ...