Articole scrise de: Sabina Toma


Ce se intampla intr-un minut pe internet (Infografic)

Cand te gandesti la 60 de secunde nu iti par o perioada mare de timp, insa cand te gandesti la cat de multe lucruri se intampla in acel minut s-ar putea sa ramai surprins. Cei de la Domo.com au refacut statisticile pe care le-au inclus intr-un nou infografic iar diferentele fata de cel din 2012 sunt suprinzatoare. Se poate observa este ca email-ul a ramas un instrument de distributie a informatiei in continuare foarte des utilizat. Utilizatorii trimit aproximativ 200 de milioane de email-uri in fiecare minut. Cautarie pe Google urmeaza imediat dupa email, cu 4 milioane de in


Tactici de marketing folosite in comertul online

Ai deschis un magazin online nu cu mult timp in urma, ai pus la punct toate detaliile legate de procesarea comenzilor si a platilor si esti pregatit sa accepti ca pentru o perioada volumul comenzilor si a traficului pe site va fi scazut. Dar a mai trecut un timp si nu ai vazut nicio schimbare notabila. Acelasi volum de vizite sau vanzari, dar cu siguranta iti doresti mai mult (doar asta e scopul pentru care ai lansat magazinul online) si te intrebi cum poti sa treci la un nivel superior. Indiferent de traficul pe care il ai pe site, daca nu poti convinge vizitatorii, sa ii convertesti in


Cum iti construiesti audienta in mediul online (Infografic)

Cei care activeaza in domeniul marketing-ului isi pun deseori intrebarea “cum imi creez un public in mediul online?”. Uneori poti avea succes, alteori poti astepta putin mai mult pana sa vezi rezultatele. Atragerea unei audiente in mod organic, fidelizarea publicului si transformarea acestuia in “avocat al brand-ului” poate fi un proces lent dar cu rezultate bune in timp. Dar ce pasi ar trebui sa urmezi pentru a-ti atrage audienta? Neil Patel , antreprenorul care a pus bazele KISSmetrics, Crazy Egg si Hello Bar a incercat sa raspunda la aceste intrebari in infograficul urmator .


Cum sa scrii email-uri la locul de munca

Cati dintre voi nu sunteti dependenti de verificarea email-ului de pe telefonul mobil sau desktop la locul de munca? Fie ca este vorba de un contract sau un task nou, casuta de email de la serviciu este tot timpul plina. Email-ul este, fara indoiala prima forma de comunicare pentru mediul afacerilor inca de la inceputul anilor 2000. Iar cum email-ul este element de baza in felul in care noi comunicam, cu siguranta sunt cateva lucruri pe care le putem face, iar pe altele trebuie sa le evitam atunci cand trimitem email-uri in interes de serviciu. Ce AI voie sa faci in email la locul de munca


Optimizarea unui landing page (Infografic)

Fiecare marketer isi doreste ca un landing page sa converteasca cat mai multi vizitatori in lead-uri . Asa cum am mai spus si intr-un articol mai vechi , un landing page iti ofera posibilitatea sa culegi cat mai multe informatii de la vizitatori prin intermediul unui formular. Pentru client, este o pagina unde “aterizeaza” dupa ce a dat click pe o reclama sau pe un link. Scopul acestui landing page este sa pastrezi clientul acolo, sa nu-l trimiti in alte pagini pentru ca altfel risti sa il pierzi definitiv. Deci nu ii dai link-uri catre alte pagini web, nu il pui sa dea click pe alte b


Ghid de bune practici pe LinkedIn (Infografic)

Fiecare platforma sociala are regulile ei nescrise. De exemplu, daca postezi pe Facebook prea multe poze cu pisici, mancare sau copii risti ca prietenii tai sa nu mai doreasca sa vada nicio postare de-a ta in newsfeed-ul lor. A posta acelasi tweet de 20 de ori la rand pe Twitter isi va aduce, cu siguranta, o scadere a numarului de celor care te urmaresc. In timp ce Facebook-ul este mai mult o platforma sociala mai personala iar Twitter este la granita dintre personal si profesional, LinkedIn este doar pentru mediul business. Iar marea majoritate a membrilor acestei comunitati cunosc cat de


Cum sa iti optimizezi o pagina web (Infografic)

Optimizarea unei pagini web ar trebui sa faca parte din task-urile zilnice. Trebuie gandita ca si o strategie globala – ceva la care te gandesti si testezi in fiecare zi. Insa, de cele mai multe ori ideea de optimizare poate parea complicata pentru cineva care nu este expert in SEO sau in dezvoltare web. Prin intermediul site-ului tau, oamenii ajung sa iti cunoasca brand-ul, iar daca iti vei optimiza paginile poti atrage mai mult angajament si vei crea o experienta mai placuta utilizatorilor. Poti avea raspunsuri mai bune asupra continutului pe care il publici prin intermediul canalelor d


Scurt ghid de urmat pentru crearea unui logo (Infografic)

Fiecare dintre noi recunoaste macar un logo atunci cand il vede - sunt logo-uri excelente, usor de recunoscut care se fac remarcate imediat. Dar ce face un logo usor de recunoscut? Ce parte anume din design-ul unui logo poate activa memoria sau chiar sa provoace o emotie specifica? Sa presupunem ca te afli in procesul de alegere a unui logo pentru afacerea ta. Esti in punctul in care trebuie sa iei decizia asupra design-ului unui logo care sa aibe un impact puternic asupra consumatorului, a modului in care aceste percepe brand-ul tau. Sa creezi un logo poate parea un lucru destul de simplu,


Construirea unei baze de date pentru email marketing (Infografic)

Pentru majoritatea celor care lucreaza in domeniul marketing-ului online, a construi o baza de date cu email-uri poate fi una dintre cele mai provocatoare sarcini. Asta nu inseamna ca trebuie sa fie o povara, atata timp cat urmezi niste reguli simple. Bineinteles ca in ziua de azi este mult mai simplu ca cumperi o baza de date cu cateva sute de lei si sa speri ca totul va fi bine, cand de fapt lucrurile nu stau chiar asa. Iti poti pata numele companiei si sa fii catalogat drept spammer, apoi iti vei pierde de tot increderea ca email marketing-ul funtioneaza. El chiar are rezultate foarte bune


Ce este Smarketing-ul? (Infografic)

Cand marketing-ul si vanzarile (sales) se aliniaza intr-un business, lucruri marete se pot intampla iar acesta este Smarketing -ul. Obiectivul este ca departamentul de vanzari si cel de marketing sa colaboreze pentru a forma un singur departament, care si sa aiba o abordare comuna in privinta atragerii clientilor. Marketing-ul trebuie sa gandeasca strategii prin care sa atraga lead-uri pe care apoi sa le directioneze catre cei de la vanzari si sa-i sustina pe acestia pentru a genera mai multe vanzari. De cealalta parte, vanzarile trebuie sa ofere feedback constant catre marketing, referito


Se incarca ...