Studiu ReturnPath asupra mesajelor de tip "Welcome message"

Studiu ReturnPath asupra mesajelor de tip
Saptamana trecuta, ReturnPath a emis un studiu pe emailurile de inscriere sau 'Bine ai venit', pe retailerii americani. 75% dintre acestia trimit mesaje de inscriere.

Este un studiu foarte bun pentru a vedea cum se poate face o strategie de "welcome messages" care sa functioneze. Daca nu aveti asa ceva, ar trebui sa va faceti, pentru ca aceasta poate converti foarte mult. Campaniile de email marketing si automatizare de marketing de sistem sunt cele mai bune pentru a creea o stare de spirit al utilizatorului asupra viitorului.

Exista diferite tipuri de emailuri de intampinare:

1) Emailuri de confirmare: Aceste emailuri sunt cele mai des intalnite in piata de email marketing din Romania, dar sunt mesaje impersonale si nu aduc un plus de valoare comunicarii.
2) Emailuri de tip multumire: Acestea pot contine niste fraze de multumire sau niste fraze de intampinare dar nu vor converti in nici un fel.
3) Emailuri cu oferte: Acestea pot converti, dar in acelasi timp pot crea animozitati in sufletul primitorului.

Daca va ganditi sa va refaceti strategia newsletterelor de intampinare ar trebui sa urmati cateva reguli foarte simple.

Prima regula este cea a timpului de trimitere. Trimiteti acest email imediat cand utilizatorul s-a inscris la voi pe site. Nu asteptati pentru ca s-ar putea sa il prindeti intr-un moment in care sa nu mai citeasca acest email si acesta sa fie sters.

Cea de-a doua regula este cea a multumirii. Nu utiati niciodata sa le multumiti pentru ca s-au gandit la voi. Multumirea este facuta printr-o fraza. Nu incercati sa atasati si o oferta la aceasta, pentru ca poate sa insemne ca doriti sa va impuneti asupra cumparatorului. Inca nu aveti destule date despre el pentru a-i trimite o oferta.

Cea de-a treia regula este strangeti cat mai multe date la prima vizita. Observati la ce se uita sau interesele de cumparare. Urmatorul mail se va trimite cand utilizatorul va reintra pe siteul vostru. Acesta poate contine un mesaj de multumire si o oferta in functie de datele pe care le-ati strans la prima vizita a acestuia.

Ultima regula si cea de baza este de a crea emailurile cu un desing placut si responsive, in asa fel incat sa poata fi citite de catre toata lumea.

Puteti citi tot studiul in Engleza aici...



Se incarca ...