6 Lucruri interesante pe care o companie sa le faca pe Facebook

6 Lucruri interesante pe care o companie sa le faca pe Facebook

Brandurile care cauta oportunitati de a interactiona cu utilizatorii de Facebook pot sa isi indeparteze clientii daca nu se promoveaza intr-un mod pozitiv si istet, care sa devina o experienta pentru ambele tabere.


Dupa ce recent am discutat despre cele mai neindicate lucruri pe care o companie le poate facepe aceasta retea de socializare in ziua de astazi, iata care sunt comportamentele de companie cele mai bine asimilate de catre clienti.



Vanzatorul istet


Majoritatea oamenilor care interactioneaza cu branduri pe Facebook sunt de fapt in cautare de deal-uri si premii. Cu astfel de oferte facute in retele de socializare, companiile nu numai ca au succes, dar ajung la mult mai multe persoane, gratie faptului ca utilizatorii distribuie oferta pe paginile personale.



Iubitorul de vizual


Artistul este cel care intelege ca vizualul este foarte important pentru a-si mari baza de fani pe Facebook. Potrivit studiilor, pozele au sanse mai mari sa primeasca share-uri de la utilizatori, asa ca unele site-uri apeleaza la imagini frumoase, amuzante sau din zona gastronomiei.



Antrenorul


Persoana care vrea sa te inspire si sa te motiveze este ca un antrenor de viata. Fie ca posteaza tutoriale sau ponturi, acest gen de campanie incearca sa isi invete comunitatea si sa ii ofere ceva, mizand mai putin pe promovarea propriilor produse sau servicii.



Zeul premiilor


Pentru ca aceasta retea de socializare trebuie sa fie in mare parte distractiva, unele companii se axeaza pe campanii cu premii zilnice, oferind atat lucruri inedite, cat si produse din propriul catalog. Gratie acestui tip de campanie, utilizatorii revin zilnic.



Tipul cool


Este mare lucru sa ai o campanie reusita in acest gen, dar sunt branduri care reusesc sa publice constant ceva care ii intriga prin creativitate si ii face pe utilizatori sa isi doreasca mai mult contact cu campania. Sinceritatea si modul de abordare al celor de la Newcastle este cel mai bun exemplu.



Comunicatorul


Pana recent, nu era foarte usor sa ceri unui brand detalii despre noile sale produse sau sa oferi feedback. Mai nou, companiile ofera raspunsuri individuale celor care intreaba si duc discutiile la nivelul intregii comunitati, pe care o implica activ in discutii.


Sursa: www.inc.com




Se incarca ...