RO / EN

SMS Marketing


Comunicarea cu clientii

1. Cand ajungem sa agasam clientii? Comunicarea cu clientii, fie ca este prin newslettere, SMS-uri, sondaje de opinie, sau directa, poate ajunge sa fie intruziva. Dar cand ajungem sa ne agasam clientii? Pot primi un newsletter de la o companie cu care am lucrat si sa ma enervez, sau pot primi sute in fiecare luna si sa le citesc pe toate. Comunicarea devine agresiva numai cand trimitem continut care nu este relevant, in momentul trimiterii pentru clientii nostri. Barack Obama trimitea si de 6 ori pe zi newslettere in campania electorala. Asta nu l-a facut sa piarda votanti, ba din contra


7 reguli de aur in SMS Marketing

Regula 1: Obtineti acordul In SMS marketing, spre deosebire de email marketing, o companie poate trimite un fel de sms direct pe bazele de date ale operatorului de telefonie. Insa, ca orice alta comunicare nedorita, nu trebuie niciodata sa trimitem un mesaj catre cineva care nu si-a dat acordul in prealabil. Am observat, in SUA, multe magazine care ofera posibilitatea inscrierii, pentru a primi mesaje comerciale, chiar la casa. Poti da un SMS catre un numar scurt pentru a te inscrie, si primesti inapoi un cod de reducere care poate fi folosit chiar atunci. De asememea, poti trimite mai


Date statistice despre SMS Marketing (cu Infografice)

In curand se vor implini 22 de  ani de cand a fost trimis primul SMS (pe 3 decembrie 1992) de catre un programator de la Sema Group care a vrut sa le ureze colegilor “Craciun fericit!”. In ziua de azi, telefonul mobil este folosit cel mai mult pentru mesajele text – primul lucru este verificarea ceasului si a costurilor de internet atunci cand se intra de pe telefon. Statisticile adunate mai jos demonstreaza popularitatea SMS-ului pentru a imbunatati experienta clientilor, a spori vanzarile si a imbunatati serviciile oferite clientilor. Folosirea SMS-urilor: - 75% (4.5 mil


Ora ideala de a trimite o campanie de SMS Marketing

Orele alese pentru  a-ti trimite campania de SMS Marketing poate fi cheia de a ajunge la clientii tai. Nicio campanie nu este atat de citita precum mesajele text, 97% dintre SMS-uri sunt citite in primele 15 minute, deci timpul trimiterii poate fi critic. Asigura-te ca vei trimite exact atunci cand trebuie campania ta de SMS Marketing astfel incat sa-ti cresti sansele de a avea un raspuns pozitiv si a minimiza riscurile unei reactii negative. Cercetarile au aratat ca utilizatorii folosesc cel mai des telefonul intre amiaza si ora 18:00. Ca o regula generala, oamenii isi folosesc f


7 motive pentru a folosi SMS Marketing

  Asa cum am mai vorbit si in celelalte articole, in care iti prezentam diferite canale de socializare prin care iti poti promova compania, in acest articol iti vom arata cateva motive pentru care ar fi indicat sa incerci sa apelezi si la campaniile de SMS. Sute de milioane de dolari sunt cheltuite in fiecare an in America pe campaniie de SMS Marketing. 1. Mesajele text sunt accesibile. Mesajele text sunt ieftine. Vorbim de un cost de cativa centi/SMS. Poti incepe cu o suma mica, de doar cativa zeci de euro pentru o campanie. 2. Mesajul text ajunge…instant Uita de f


Se incarca ...