Scurta introducere in email marketing

Scurta introducere in email marketing
Au trecut mai bine de 10 ani de cand email-ul incepea sa fie integrat in randul instrumentelor de comunicare online.




Cea mai raspandita definitie a  email marketing-ului este: utilizarea  email-ului pentru a promova produse si / sau servicii. O alta definitie este aceea care spune ca email marketing-ul presupune utilizarea email-ului pentru a dezvolta si fideliza clientii si / sau potentialii clienti.




In realitate, daca iti doresti ca programul tau de email marketing sa dea rezultate si sa ai parte de clienti multumiti si potentiali clienti interesati de serviciile / produsele tale va trebui sa imbini elementele din cele 2 definitii. Scopul post-ului de astazi nu este neaparat acela de a incerca sa cuprindem activitatea de email marketing intr-un cadru academic si mai degraba sa ilustram vasta retea de activitati ce alcatuiesc email marketing-ul ca instrument distinct de comunicare online.




Aceste activitati pot fi tratate ca servicii independente oferite de diferite companii (de exemplu companii care ofera doar servicii de consultanta si integrare date pentru activitati de email marketing) sau pot fi integrate in serviciile oferite de un ESP (asemenea agentiilor de publicitate full service exista furnizori full service de servicii de email marketing).




Pentru ilustrarea activitatilor cuprinse in domeniul de email marketing va propunem aceste reprezentari grafice.




 

email marketingemail marketing deliverability


Ideea nu ne apartine, insa ne-a atras atentia din 2 motive:




1.    acest gen de mind maps pot fi create de orice… cu putin ajutor de la Google  – este suficient sa introduci sintagma email marketing sau orice alta activitate ce are legatura cu email marketing-ul si sa folosesti Roata Minune de la Google (sau google’s wonder wheel).


2.   sintetizeaza o mare parte a activitatilor, tacticilor si proceselor ce alcatuiesc domeniul vast al email marketing-ului




Pe parcursul post-urilor noastre vom trata fiecare din aceste puncte pentru a ilustra rolul pe care il au in activitatea de email marketing si cum pot aceste puncte sa influenteze succesul campaniilor de email marketing.




Pentru detalii legate de serviciile Mail Agent ne poti scrie la contact@mailagent.ro sau ne poti suna la: 0757 05 43 12.

 



Se incarca ...