2012 Email Benchmarking Report

2012 Email Benchmarking Report


Raportul anual de la Marketing Sherpa, 2012 Email Benchmarking Report, prezinta cea mai detaliata analiza a industriei de email marketing din Statele Unite ale Americii pana in prezent.





Rezultatele studiului, stranse in urma chestionarii a 2735 de companii care fac email marketing, arata evolutia domeniului si provocarile intampinate de marketeri. Mai mult, ne ajuta pe noi sa intelegem unde se situeaza piata de email marketing din Romania fata de cea din State si ce tendinte sa urmarim.




Principalele concluzii ale raportului:




1. Mesaje relevante


Cea mai presanta provocare pentru marketeri ramane trimiterea de mesaje relevante pentru abonati. Din studiu rezulta ca numai 28% din cei intervievati trimit constant mesaje relevante catre baze de date segmentate avand un scop clar de conversie.




Asta inseamna ca majoritatea  expeditorilor nu au pusa la punct o strategie pentru a-si creste relevanta mesajelor, pierzand sansa de a-si loializa abonatii si de a ii atrage pe cei indecisi sau inactivi.




2. Vizualizare


Multi marketeri au inceput sa reactioneze la noile obiceiuri ale abonatilor de vizualizare a emailurilor. Cu alte cuvinte, au inceput sa optimizeze emailurile pentru mobil si sa se concentreze si pe designul specific platformelor mobile.




Din moment ce smartphoneurile au o penetrare mult mai mare in State decat in Romania e ok in acest moment sa nu prioritizezi optimizarea pentru mobil. Dar, este un aspect de care trebuie sa tii cont  in viitorul apropiat.




3. Bugete si obiective


67% dintre companii au declarat ca anul acesta vor mari bugetul pentru email marketing pentru a-si atinge cu succes obiectivele:  cresterea si loializarea listei de abonati si transmiterea de continut relevant pentru acestia.




4.  Vanzari


Departamentele financiare asteapta rezultate concrete din trimiteri. Masurarea deschiderilor si a ratei de click a scazut in importanta. Astfel, emailul este perceput ca mai mult decat un canal prin care sa se obtina leaduri, unul care poate duce clar la conversie si vanzare.




Ce trebuie sa retii? Cu cat iti cunosti mai bine abonatii cu atat devii mai relevant pentru ei si astfel poti obtine rezultate mai bune in urma trimiterilor tale.



Se incarca ...