Cateva cifre despre inbound marketing

Cateva cifre despre inbound marketing
Ai aflat luna trecuta cate ceva despre cum poti atrage noi utilizatori pe siteul tau folosindu-te de un blog. Am incercat sa-ti demonstram ca poti converti vizitatorii in abonati oferindu-le informatii folositoare despre produsele/serviciile tale, analize ale trendurilor din industrie si studii de caz. Blogul unei companii, prezenta pe retelele sociale impreuna cu tacticile de email marketing si SEO, toate fac parte din categoria de  marketing numita inbound marketing.




Si ca sa te incurajam macar sa consideri aceste tactici, mai jos avem un infografic care sustine potentialul enorm pe care il are acest tip de marketing in momentul de fata.




Urmatoarele statistici ni s-au parut cele mai interesante:




-47% din companii isi vor mari bugetul pentru acest tip de marketing;


-57% au declarat ca maresc bugetul datorita succeselor deja obtinute prin acest tip de marketing;


-cei ce au peste 40 de landing page-uri* genereaza de 10 ori mai multe lead-uri decat cei cu pana in 5 pagini;


-cei ce au peste 200 de articole pe blog genereaza de 3.5 ori mai multe lead-uri decat cei cu mai putin de 20 de articole;


-email marketingului i se acorda acelasi procent din buget (aprox 10-11%) si in cadrul companiilor mici si mijlocii si in cadrul celor mari .




Aceasta ultima statistica ne bucura cel mai tare pentru ca subliniaza faptul ca email marketingul este un canal de comunicare destul de flexibil si eficient astfel incat le este folositor companiilor de orice marime.


Asadar, sa ne apucam de inbound marketing!


 


 *despre ele vom vorbi mai in detaliu saptamana viitoare

 



Se incarca ...