Cat timp acorzi designului in emailurile tale?

Cat timp acorzi designului in emailurile tale?
Mai sunt doar cateva zile pana la Paste. Probabil deja le-ai urat sau te pregatesti sa le transmiti urari abonatilor tai iar pentru asta te-ai folosit de templateuri de ocazie cum ar fi acestea. Tocmai pentru ca designul este in centrul atentiei luna aceasta vroiam sa vorbim putin mai mult despre el.





Designul de email trebuie gandit ca o parte din strategia de comunicare. Un design de newsletter reusit nu numai ca iti poate creste vizibilitatea brandului dar poate fi elementul decisiv pentru abonat cand vine vorba de a da click.  De aceea ne-am gandit sa te introducem in cateva lucruri de care sa tii cont atunci cand te gandesti la designul newsletterului tau.




> Designul emailului este o extensie a strategiei de comunicare a brandului tau- Comunici cu abonatii tai si prin designul emailului la fel cum comunici si prin text. De aceea nu iti recomandam sa schimbi tot timpul designul mailului, sa mentii un anumit echilibru intre cantitatea de text si de imagini, si sa se regaseasca brandul tau in design astfel incat newsletterul sa fie cat mai recognoscibil si atractiv.




> Restrictiile tehnice:



  • -Majoritatea inca ne verificam mailul de la birou, de la un desktop in Microsoft Outlook. Cand trecem prin emailurile primite le vedem pentru prima oara doar in preview pane (zona de previzualizare) inainte sa le deschidem, ceea ce face acel spatiul (over-the-fold) incredibil de important. Daca abonatul tau are ocazia sa vada doar acel spatiu ce ai vrea sa vada? Poate chiar inainte de a downloada imaginile din email, el trebuie sa stie clar din acel email ce informatii ii transmite.



  • -Majoritatea ISP-urilor blocheaza imaginile din emailuri. Ca sa poata vedea pozele abonatul, de cele mai multe ori trebuie sa le downloadeze. Astfel, nu te poti baza pe faptul ca imaginea ta va fi downloadata si ca mesajul din imagine va fi vazut. De aceea este recomandabil sa ai un text care sa se vada si cand nu sunt downloadate imaginile.


> Designul trebuie sa aiba un scop. Designul trebuie sa fie un element ajutator in drumul abonatului de la deschiderea emailului la un landing page, la o achizitie sau la o downloadare. Iar actiunea pe care vrei sa o faca abonatul trebuie sa se vada cat mai clar.




Multi dintre partenerii nostri detin agentii de turism sau siteuri de reduceri astfel au newslettere in care imaginile sunt  elementul central care 'vinde' clickuri.  Dar includerea unor imagini in newsletter nu iti garanteaza mai multe clickuri sau deschideri. Ele nu tin decat de relevanta continutului pentru abonat.




In aplicatia MailAgent ti-am pus la dispozitie mai multe templateuri impartite pe categorii de domeniu:

General / Comert / Publishing / Educatie / Turism / Auto / Evenimente / Sarbatori / Reduceri.




Daca ai vreun template preferat, daca ti-a placut ceva anume la ele sau vrei ceva ce nu exista inca da-ne un semn mai jos.

 



Se incarca ...