Ce trebuie sa faca abonatul pentru ca emailurile tale sa ajunga in inbox

Ce trebuie sa faca abonatul pentru ca emailurile tale sa ajunga in inbox
Se discuta mult in industrie despre relevanta emailurilor. Cu cat mesajul tau este mai potrivit pentru abonat cu atat creste rata livrabilitatii emailurilor tale. Cu alte cuvinte, cu cat interactioneaza mai mult abonatul tau cu emailul cu atat poti sa fi sigur ca mesajul tau ajunge in inbox.





Astfel, pentru ca relevanta mesajelor pentru abonat determina unde ajunge emailul tau, ne-am gandit ca te-ar ajuta sa vezi care sunt acele interactiuni care sunt indicatori pozitivi pentru ISP-urilor ca mesajul tau este relevant pentru abonat:




-Clickuri -O rata de clickuri crescuta este Sfantul Graal al email marketerilor. Faptul ca abonatul face click iti confirma interesul lui si il aduce mai aproape pe utilizator de o achizitie, o descarcare, sau timp petrecut pe site-ul tau. Astfel, numarul de clickuri este primul si cel mai important indicator al relevantei.




-Adaugarea adresei in Address Book -Este primul pas pe care il poate face un abonat pentru a le arata ISP-urile ca vrea sa primeasca mesajele tale.  De aceea campul de FROM este un element al emailului ce nu trebuie uitat.




-Downloadarea imaginilor - Majoritatea clientilor de email blocheaza imaginile din emailuri. Mai mult, odata ce abonatul downloadeaza imaginile dintr-un email, urmatoarele newslettere pe care le primeste de la acea adresa vor avea imaginile deja activate.




-Deschiderea mesajului- Aici ne referim chiar la deschiderea mesajului, nu numai aparitia lui in panoul de preview asa cum apare de multe ori in clienti precum Outlook.




-Scrollingul in newsletter-In special in cazul marketerilor din industria de retail sau reduceri, intalnim des newslettere lungi care necesita scrolling pentru a le parcurge. Faptul ca abonatul e interesat de subiect, deschide emailul si decide sa vada toate produsele dintr-un newsletter este un semn clar ca mesajul tau  este relevant pentru el.




Daca vrei sa discutam mai mult despre cum sa trimiti mesaje cat mai potrivite pentru abonatii tai asteptam un semn de la tine.

 



Se incarca ...