Cat de des sa trimit un newsletter ?

Cat de des sa trimit un newsletter ?










Aceasta este intrebare care imi este adresata cel mai des. Nu pot sa spun ca exista un raspuns standard pentru toti. Pana acum ceva timp,  faceam aceeasi greseala pe care multi oameni din domeniu o fac si anume incearca sa trimiti cat mai putine ca sa nu stresezi abonatul. Acest lucru il faceam cu gandul la abonatii care sunt bombardati zilnic de mesaje nesolicitate si ma gandeam de ce sa il mai bombardez si eu.







Totusi industria spam–ului nu a dat faliment inca. Este normal ca atunci cu cat trimiti mai multe mesaje cu atat ai mai multe sanse sa faci mai multe vanzari. Este logic cu cat iti restrangi afisarea ofertelor cu atat vanzarile or sa scada.








Email-ul este principalul mijloc prin care oamenii doresc sa li se adreseze ofertele comerciale. Marketingul a devenit din ce in ce mai agresiv. Nu am vazut ca Orange sau Vodafone sa cumpere mai putin spatiu pe tv ca sa nu ne dernajeze. La radio pentru fiecare 4 minute de muzica ai 5 de reclama. Nu mai poti sa urmaresti un clip pe Youtube fara sa trebuiasca sa inchizi 4 reclame. Reclamele exista si sunt din ce in ce mai multe si mai agresive. Cum vrei sa supravietuiesti pe o piata in care toata lumea isi face reclama iar tu te feresti sa trimiti propriile oferte catre abonatii sau clientii interesati de produsul tau.







Cred ca intrebarea nu trebuie sa mai fie cat de des sa trimit un newsletter, ci cum pot sa fac sa trimit mai multe newslettere, interesante pentru clientul meu? De asemenea ce pot sa fac ca emailul meu sa fie vazut in multitudinea de newslettere pe care fiecare dintre noi le primeste in inbox? Preferam ca ofertele comerciale sa le primim pe email, suntem bombardati de reclamele tv, radio, on line, banere stradale, sms-uri promotionale, telefoane prin care tot felul de dubiosi ne invita sa investim la bursa. Cu cat trimiti mai multe email-uri cu atat ai mai multe sanse sa inchei o vanzare.


Se incarca ...