5 Lucruri pe care o companie sa nu le faca pe Facebook

5 Lucruri pe care o companie sa nu le faca pe Facebook

Nu este foarte usor sa fii in brand pe Facebook, mai ales daca nu esti unul din domeniul entertainment-ului. Pentru ca fiecare companie vrea sa ajunga in news feed-ul clientilor actuali si potentiali, incearca sa ii faca pe aceastia sa interactioneze cu pagina brandului lor.


Insa incercand sa se faca remarcate intr-o piata aglomerata, unele firme recurg la cateva tipare comportamentale pe retelele sociale care fie ii indeparteaza pe oameni, fie comunica brandul in mod gresit.


Care sunt cele mai nepotrivite abordari pe Facebook?



Cersetorul


Desi studiile arata ca cerutul de like-uri sau comentarii pe Facebook iti poate creste interactiunile cu 26%, cersetorul initiaza acest tip de actiune constant si de obicei in cele mai nepotrivite momente. Ideal este sa ceri like-uri pentru promovarea unui mesaj important pentru comunitate sau in scop umanitar.



Omul fara identitate


Acel personaj care pune pe pagina pe care o administreaza aceeasi poza la nimereala cumparata de pe un site de fotografii. De obicei este o poza cu un individ care zambeste, pusa la fiecare postare. De preferat este sa pui chiar si poze facute cu telefonul la birou, numai sa fie ceva legat de brandul tau. Pozele cu produsele companiei sunt mult mai potrivite decat imaginile care nu spun nimic despre firma.



Nepotrivitul


Situatiile delicate sunt ocolite cat mai elegant de catre companii, care evita sa aduca in discutii subiecte dureroase pentru public. Cu toate acestea, sunt unii indivizi care nu se pot abtine sa nu faca vreo referinta la o catastrofa recent intamplata si, eventual, sa puna totul in lumina unei glume sau a unei promovari de produs. Compania ta nu trebuie sa isi dea cu parerea despre tot ce se intampla, insa poate transmite un mesaj in numele organizatiei.



Romancierul


De obicei este vorba despre o femeie care scrie acest tip de mesaje, insa in general este vorba despre o persoana care compune texte lungi, chiar cu mai multe call to action-uri in aceeasi propozitie. Nu scrie romane in postari daca iti doresti sa capeti like-uri si comentarii, ci mai degraba fii concis si clar.



Omul cu dulcegariile


Chiar daca afacerea lor nu are legatura cu aceste subiecte, multe branduri posteaza poze cu pisici si bebelusi, pentru ca lucrurile dragalase au cucerit internetul si au cu adevarat succes. Vor strange like-uri, insa consumatorul nu isi gaseste o identitate in ele si nici nu stie ce face brandul care publica astfel de imagini. Asadar, limiteaza imaginile cheesy.


Se incarca ...