Generarea si calitatea leadurilor: interese principale in B2B in 2013

Generarea si calitatea leadurilor: interese principale in B2B in 2013

Generarea si imbunatatirea calitatii leadurilor raman cele mai mari provocari in 2013 din domeniul B2B. Companiile business-to-business prospecteaza constant in cautarea potentialilor clienti interesati, iar din acest motiv generarea de lead-uri necesita mult efort si atentie.



Aspectele pe care se concentreaza marketerii in B2B


 

Un sondaj citat de Emarketer si efectuat de BtoB Magazine printre marketerii B2B din SUA anul trecut arata ca cel mai mult efort este depus de aceste companii pentru generarea de leaduri - 60% dintre respondenti au spus ca aceasta activitate le cere cea mai mare atentie.


Pe locul doi in topul prioritatilor din domeniul B2B se situeaza modalitatile de a ajunge la un numar mai mare de persoane din publicul tinta.


Pentru aproape 40% din respondenti a fost importanta construirea brand awareness-ului in 2013. Aproape la fel de importante au fost masuratorile corecte si atribuirea conversiilor online canalelor de marketing potrivite.


O treime din marketerii din zona B2B au declarat ca au depus eforturi pentru loializarea si pastrarea clientilor in 2013, in egala masura s-au implicat si pentru a obtine o mai buna incorporare a targetarii in mixul de marketing al companiei.



Cele mai de succes tactici de generare de leaduri in B2B


 

Asadar marketerii din acest domeniu au prioritizat generarea de leaduri in 2013. Felul in care au realizat acest lucru a fost in cea mai mare parte (peste 40%) multichannel, axandu-se pe varii canale de marketing care au ajutat la conversie.


O treime dintre respondenti nu au fost interesati sa afle de unde le vin leadurile, fapt care are un aport la dificultatile pe care unii marketeri le au atunci cand vine vorba de obtinerea leadurilor.


Printre cele mai de succes tactici se numara, in ordinea numerelor de pe tricou, email marketingul, SEO (search engine optimization) si content marketingul. Prima dintre ele are de departe cea mai mare pondere in generarea de noi leaduri, in timp ce SEO si content marketing s-au aflat la egalitate in rezulatele acestui studiu, efectuat de Ascend2.


Din pacate marketerii din domeniul B2B nu vad mobile marketingul ca fiind foarte de efect.



Strategii problematice in generarea de leaduri


 

Cea mai problematica tehnica de generare de leaduri s-a dovedit a fi utilizarea marketingului in social media, strategie la care in B2B inca se mai intampina probleme. A doua cea mai problematica metoda se pare ca este content marketingul, iar asta din punct de vedere al luptei pentru a publica numai continut de calitate.



Overview


 

Potrivit studiului din urma, obiectivul principal in 2013 in zona de B2B a fost imbunatatirea calitatii leadurilor, raspuns dat de 58% dintre participanti, urmat de conversia mai multor leaduri in clienti, cu un procent de 55% dintre respondenti.


Mai putin de jumatate dintre acesti marketeri au fost interesati de obtinerea de noi leaduri, fapt care demonstreaza ca pentru B2B, targetarea oamenilor si companiilor potrivite este mai importanta decat obtinerea cat mai multor nume in prospectare.


Sursa foto: globalinovative.net


Se incarca ...