Pretul platit pentru un raport

Pretul platit pentru un raport
Ca in orice industrie, raportarea este extrem de importanta. Toti ne gandim cand facem o investitie intr-un produs scump care sa livreze emailuri. Doar ca s-ar putea sa nu ne gandim la ceea ce este cu adevarat important. Desi este foarte greu sa cuantificam costurile sau beneficiile unei campanii de email marketing putem sa verificam cateva obiective clare.

De aceea, aproape toate companiile de email marketing sau cele de trimitere de emailuri sunt interesate sa arate clientilor sai o serie de raportari ale trimiterilor.

Cand suntem in contact cu o piata asa diversificata trebuie sa ne punem o serie de intrebari, care ne vor ajuta sa verificam cele mai importante aspecte ale injectiei de emailuri in inbox. Aceste intrebari pot fi de la cele mai simple la cele mai complicate. Vor ajunge emailurile mele la destinatar? Cat de rapid se face trimiterea? Catre cine ajung repede si catre cine ajung incet? De ce mi s-au intors din emailuri? Ce se poate face pentru a asigura ca sunt livrabile?

In industrie, raportarea este la fel de importanta ca si trimiterea de emailuri. Cu ajutorul raportarii putem implementa metode de trimitere a emailurilor care nu sunt accesibile la prima vedere. De asemenea putem demonstra cu ajutorul acestora ca si partea hardware a sistemului funtioneaza la parametrii ceruti.

Putem incepe cu raportarile email-urilor care nu corespund cerintelor sau ale bounce-urilor din acesta campanie. Este foarte important ca un marketer sa stie ca nu a ajuns mesajul sau si mai ales de ce nu a ajuns unde trebuia. Motivele sunt nenumarate: de la o casuta plina pana la o greseala de ortografie.  De asemenea, trebuie raportat corect si timpul de trimitere a unei campanii. Clientii acuma doresc trimiterea mesajului intr-o perioada cat mai scurta de timp. Aceste raportari ar trebui sa arate exact timpul in care o coada a fost trimisa. Cunoscand acesti timpi, marketerii isi pot planifica campaniile corect. Raportarile de bounce-uri si ale emailurilor care nu au ajuns sunt importante pentru a descoperi problemele din bazele de date sau din metodele de corectare a datelor.

Prin combinatia de rapoarte putem crea o imagine completa asupra pretului unei campanii si astfel ne putem baza pentru viitor.



Se incarca ...