6 pasi de urmat in procesul de Inbound Marketing (Infografic)

6 pasi de urmat in procesul de Inbound Marketing (Infografic)
http://www.legendswebdesign.com

Agentia Impact Branding & Design – echipa de creatie de inbound marketing profesionista, care concepe si dezvolta campanii de online marketing foarte eficiente,  a conceput un infografic in 6 pasi pe care ne-am gandit sa vi-l prezentam mai jos.

1.Concepe o strategiede marketingde succes

Determina scopul campaniei tale de marketing, stabilindu-ti clar telurile, obiectivele si provocarile. Fara o strategie de marketing nu o sa fii in stare sa-ti optimizezi si sa-ti masori eforturile in inbound marketing.

2. Creaza si mentine un site puternic

Un site este o unealta prin care clientii si prospectii tai interactioneaza cu brand-ul si cu continutul tau. Aceasta trebuie sa adauge valoare experientei de a face afaceri cu tine. Principiile de baza ale site-ului ar trebuie sa fie: usor de navigat, o interfata profesionala, motor de cautare usor de folosit, usor de vizualizat pe telefon si tableta, usor de updatat.

3. Genereaza mai mult trafic

Pomoveaza-ti ideile prin intermediul blogului, social media, SEO (Search Engine Optimization) si PPC (Pay Per Click). Un blog poate aduce cu 55% mai mult trafic, 400% din paginile indexate provin din bloguri, aproape 2/3 din utilizatorii de internet din USA folosesc cu regularitate retelele sociale, 20% din cautarile lunare de pe Google sunt despre firmele locale.

4. Transforma traficul in clienti

Creaza o parghie intre site-ul tau si clienti astfel incat sa poti colecta informatii si pentru a-i conduce catre procesul de vanzare. Nu poti incheia afaceri cu browsere anonime. Trebuie sa-l determini pe client sa-ti ofere adresa lui de email si alte infirmatii despre el,  oferind ceva valoros in schimb. Ofera-i solutii si astfel poti incepe relatia cu dreptul.

5. Transforma traficul in cumparatori

Identifica prin instrumente de automatizare a marketing-ului, cele mai importante lead-uri si condu-le catre fortele de vanzari. Daca bugetul tau este pe masura, apeleaza la firme specializate in email, inbound, social si content marketing precum ar fi Eloqua.com, Hobsport sau Marketo.com si conecteaza-le la lista ta de clienti (CRM-Customer Relationship Management). Marcheaza, segmenteaza si trimite informatia targetata

6. Evalueaza totul

Nu poti sa optimizezi daca nu urmaresti ceea ce trebuie. Vezi ce trebuie facut masurand fiecare pas din intregul proces. Foloseste-te de analytics-ul de pe site-ul tau, datele de cumparare oferite de media si rata de conversie a vanzarilor. In final determina rata de recuperare a investitiei (ROI) si concentreaza-te sa cheltui banii in locul potrivit.

The-Inbound-Marketing-Process
Sursa: www.exploreb2b.com




Se incarca ...