Ce este un call-to-action?

call-to-action2


Vom incerca sa definim ce este un call-to-action pentru site-ul tau sau pentru business-ul pe care il aveti. V-am spus intr-un articol trecut ca pentru a atrage mai multe lead-uri pe site sau pentru a va mari vanzarile aveti nevoie de un call-to-action.


Un call-to-action, abreviat si CTA, este un banner, un buton, un tip de graphic sau imagine, un text pe site-ul tau, menit sa trimita vizitatorul sa dea click si sa ia actiune. Literalmente, este o chemare la a lua actiune.
Este o parte esentiala din procesul de inbound marketing prin care incercati sa transformati un user intr-un lead si apoi intr-un client.


Actiunea pe care doriti ca oamenii sa o ia poate fi: download-area unui ebook, inscrierea la o conferinta, luarea unui cupon, participarea la un eveniment, etc. Un call to action poate fi plasat oriunde in marketing: intr-un site, intr-un ebook, in email sau chiar la sfarsitul unui post de pe blog.


Inca nu v-ati dat seama ce este? O sa-l recunoasteti cand o sa-l vedeti. Mai jos va dam doua exemple de landing page-uri, cu call to action, pe care le-am conceput pentru unii dintre clientii nostri.


adaugata la 7.02.2014 benz_lp   adaugata la 13.02.2014 blackfriday


Ca sa faceti cat mai vizibil acest call to action puteti sa creati un buton cat mai vizibil pe care clientul sa-l observe imediat. Spre exemplu un “Da click aici!” pe un fond rosu, inserat in site-ul tau si incepe sa aduni click-uri si lead-uri.
Sunt cateva elemente cruciale pe care trebuie sa le incluzi intr-un CTA daca iti doresti ca oamenii sa ia efectiv o actiune la continutul tau.


O lista de verificare pentru un call to action eficient


Cand va creati primul call-to-action este foarte usor sa incurcati lucrurile si sa sfarsiti prin a nu obtine niciun click. Pentru a va scuti de timp si efort, iata cateva ponturi de care sa tineti cont pentru un CTA de calitate.


-Design-ul trebuie sa atraga privirea. Pentru ca cineva sa dea click pe CTA-ul tau trebuie mai intai sa-i remarce existenta. Este singura sansa inainte ca vizitatorul sa-si schimbe directia si sa se abata de la cursul tau de branding. Culorile folosite pentru CTA trebuie sa fie in contrast cu design-ul site-ului si destul de mare pentru a fi remarcat.


-Subiect care determina clientul sa actioneze. Nu este suficient un buton cu “Subscriere” ca si CTA. Ai nevoie de o fraza concisa, fara cuvinte de jargon, care sa foloseasca verbe de actiune care capteaza atentia oamenilor.


-O propunere clara si valoroasa. Oamenii trebuie sa stie exact ce se va intampla cand vor da click pe CTA-ul tau. Se asteapta sa downloadeze un ebook sau un template in PowerPoint? Sa primeasca un produs demo sau sa se aboneze la newsletter? Asigura-te ca CTA-ul tau le explica clar ce primesc in schimbul click-ului pe care ti-l ofera.


-O pagina specifica (eventual un landing page) aliniat la unul dintre stadiile ciclului de vanzari. Un CTA este foarte eficient daca oamenii sunt directionati catre un landing page dedicat, dupa ce dau click, in loc sa fie directionati catre o pagina random din site-ul tau.



Speram ca am fost pe intelesul tau si promitem sa mai revenim asupra subiectului deoarece mai sunt multe de discutat. Daca ai nelamuriri sau ai nevoie de ajutor in campania ta de email marketing nu ezita sa ne contactezi la contact@mailagent.ro sau la tel: 0749040042.


 Sursa: http://blog.hubspot.com




Se incarca ...