Orele alese pentru a-ti trimite campania de SMS Marketing poate fi cheia de a ajunge la clientii tai. Nicio campanie nu este atat de citita precum mesajele text, 97% dintre SMS-uri sunt citite in primele 15 minute, deci timpul trimiterii poate fi critic. Asigura-te ca vei trimite exact atunci cand trebuie campania ta de SMS Marketing astfel incat sa-ti cresti sansele de a avea un raspuns pozitiv si a minimiza riscurile unei reactii negative.
Cercetarile au aratat ca utilizatorii folosesc cel mai des telefonul intre amiaza si ora 18:00. Ca o regula generala, oamenii isi folosesc frecvent telefonul atunci cand au timp liber. In zilele noastre, cand clientii sunt bombardati cu informatii, poate fi greu sa nimeresti momentul perfect cand clientii isi doresc sa primeasca ceva de citit.
Sunt trei perioade de care va sugeram sa tineti cont atunci cand trimiteti o campanie de SMS marketing.
1. Mijlocul diminetii si pranz (in jur de 10:30 AM)
2. Cand oamenii sunt in pauza de dupa-amiaza (aproximativ 14:30)
3. Cand oamenii sunt in drum spre casa (dupa 17:30)
Daca faceti o campanie pentru o masa de pranz, cel mai indicat este sa trimiteti mesajul la ora 11:00. Daca tintiti o campanie de weekend, incercati sa trimiteti mesajul martea sau miercurea pentru a-i instiinta (daca folositi SMS-ul pentru a veni in completarea altei campanii).
Daca trimiteti instiintari pentru programari, asigurati-va ca le trimiteti cu cel putin 24 de ore inainte, pentru a permite clientului sa anuleze, in cazul programarilor medicale/stomatologice este recomandat cu cateva zile inainte, pentru a putea stabili o reprogramare in cazul anularii. Aratand ca va pasa de clientii vostri, va puteti imbunatati relatia cu acestia.
Din alta perspectiva, incercati sa evitati perioada cinei sau a altor perioade private pentru a nu intampina reactii negative. Perioada in care nu este recomandat sa trimiteti sms-uri este vinerea, dupa ora 14:00 (majoritatea au planuri personale), serile cand oamenii au treburi individuale, deci dupa 19:00 poate fi nepotrivit. Si, depinzand de mesaj, weekend-urile ar trebui ocolite (exceptand programarile).
Din negericire, nu exista o regula de aur a perioadelor ideale in care sa trimiteti o campanie de SMS Marketing, asa cum fiecare campanie este diferita, incercati sa va puneti in locul clientului si sa va ganditi cand ati fi receptiv la un asemenea mesaj? Alegeti-va cu grija perioada pentru a putea culege recompensele.
Daca ai nelamuriri sau ai nevoie de ajutor in campania ta de SMS Marketing nu ezita sa ne contactezi la contact@mailagent.ro sau la tel: 0749040042.
Sursa: http://blog.mobipost.com