Cum sa iti imbunatatesti rezultatele in marketing folosindu-te de dovezile sociale

355264_3711


Sa presupunem ca o parte din prietenii tai share-uiesc acelasi articol de pe Twitter. Este posibil ca si curiozitatea si nivelul tau de interes asupra articolului sa creasca cand incepi sa observi impactul pe care l-a avut asupra prietenilor tai.


Dovezile sociale se refera la modul in care interactiunile sociale familiare influenteaza opinia unui consumator pentru un anumit produs sau serviciu. De fiecare data cautam dovezi sociale inainte de a face o achizitie, inainte de a ne inscrie pe un blog sau inainte sa urmarim activitatea unui brand pe o retea de socializare. Daca business-ul tau urmareste valorificarea prin dovezile sociale, am venit cu 3 sfaturi pentru a va ajuta sa identificati sursele corecte.


3 sfaturi pentru a aduna dovezile sociale


Adunati de la clienti testimoniale/studii de caz


Nu fiti timizi. Puteti solicita o dovada sociala de la clientii existenti doar cerandu-le acest lucru.
Avand suportul lor, care nu numai ca sunt familiarizati cu produsul sau serviciul, dar pe care il si folosesc in mod curent, este fara egal. Aceast tip de dovada sociala poate veni sub forma unui testimonial, studii de caz sau recenzie.


Conform unui studiu efectuat de CompUSA and iPerceptions, 63% dintre clienti au indicat sa sunt mai tentati sa cumpere de pe un site daca are rating-uri la produse si comentarii. Pur si simplu, prin evidentierea experientelor pozitive ale clientilor va pozitionati business-ul intr-o lumina buna.


Cand vine vorba despre asta, clientii adora sa auda povesti de succes pentru ca le este mai usor sa se puna in aceiasi situatie si sa recunoasca modul in care afacerea lor ar putea beneficia de produsul sau serviciul tau. Daca pentru altii a functionat, ce nu ar funciona si in cazul lor.


Avantajele interactiunilor sociale


Nu trebuie negat, insa suntem niste fiinte sociale.
Acesta este motivul pentru care scopul social mediei este o respectabila sursa pentru castigarea si mentinerea dovezii sociale. In acest caz, dovada sociala este reflectata in numarul de fani de care il aveti, precum si nivelul de angajament pe care il primiti la postarile voastre.


Sa spunem ca sunteti nehotarat intre doua agentii de turism (analizam doar din punctul de vedere al impactului social). Sunteti pusi in fata unei situatii in care aveti de ales intre acestea doua si va hotarati sa le verificati paginile de Facebook sa vedeti ce parere au clientii despre ei. Asta este ceea ce am aflat:


Christian tourEuropa travel


Cu cateva mii de like-uri in plus, este probabil ca veti fi convins sa incercati agentia Christian Tour inaintea Europei Travel. De ce? Dovada sociala.


Dezvoltati o legatura cu un expert dintr-un domeniu


Obtinerea sprijinului unei persoane cu influenta intr-un domeniu este un lucru important. Expertii intr-un anumit domeniu sunt cunoscuti ca si formatori de opinie si reputatia lor serveste ca o excelenta piesa de suport in decizia consumatorilor.
Recunosterea din partea unei persoane de top din industria voastra, va atribui audientei perceptia despre imaginea si relevanta pe care o aveti.
Ca si Tiger Woods pentru Nike, Beyonce pentru Pepsi, Mihaela Radulescu pentru Activia, Andreea Raicu pentru Oriflame, marile nume asociate unui brand au abilitatea de a tranforma opinia oamenilor despre un produs sau serviciu.


Sursa:  www.impactbnd.com




Se incarca ...