Cum sa alegi template-ul perfect pentru campania ta de email marketing

944233_94159959


De-a lungul timpului, newsletter-ul a fost acceptat ca unul dintre cele mai eficiente si sigure metode de strategie in marketing. Comparat cu alte metode, newsletter-ul ofera o varianta mai ieftina si mai rapida de a ajunge la audienta. Cel mai important, are cea mai scazuta probabilitate ca fiind considerat spam din moment ce ai acordul abonatilor de a-l trimite. In ciuda tuturor avantajelor, una dintre cele mai mari provocari, pe care marketerii trebuie sa le infrunte in ziua de azi, este aspectul design-ului. Un newsletter cu un aspect interesant poate genera beneficii uriase comparativ cu un newsletter neglijent ca si design si care poate afecta imaginea companiei. Nivelul de succes de care te bucuri va sta in cum vei stii sa-ti selectezi template-ul de newletter perfect pentru campania ta de email marketing.


Ce este un template pentru newsletter?


Template-urile pentru newsletter sunt practic niste layout-uri (machete) deja predefinite care iti permit sa iti creezi repede un newsletter profesional. In cea mai mare parte nu ai decat de adaugat continutul pe care il doresti si sa iti personalizezi layout-ul dupa propriile preferinte. Odata ce ti-ai adaugat logo-ul, identitatea vizuala, textele personalizate si tot ce mai considerati ca mai este nevoie, este gata de a fi trimis abonatilor vostri. Avantajul template-urilor de newsletter este ca ai posibilitatea de a alege dintr-o vasta oferta. Si mai mult, nu trebuie sa fii un web designer profesional deoarece multe template-uri sunt foarte simplu de folosit (pe modelul drag-and-drop).


Iata si cateva exemple de template-uri pe care le poti gasi la noi pe site:


autoshopnewsletterphoneturism


 Gaseste template-ul potrivit


Deoarece oferta este atat de variata poate parea greu sa alegi unul singur. Folosteste-te de urmatoarele tips-uri pentru a te putea ghida in misiunea de a alege template-ul cel mai potrivit in eforturile de promovare prin email marketing:


Stabileste-ti publicul tinta: Inainte sa te apuca sa-ti cauti template-ul, este crucial sa-ti stabilesti publicul tinta. Acesta este un lucru foarte important deoarece exista template-uri create in jurul diferitor teme (sarbatori, industrii, profile de companii, etc.).


Documentarea online: Iti poti cauta template-ul preferat de newsletter dupa o simpla cautare pe un motor de cautare. Unele sunt cu licenta si necesita o taxa in timp ce altele sunt gratuite.


Personalizarea: newsletter poate fi special creat pentru campania ta de email marketing, apeland la o echipa de creatie cu experienta. Aceasta varianta poate fi mai scumpa insa iti ofera mai multa flexibilitare, crearea acestuia facandu-se dupa nevoile tale si poate fi adaptat perfect cerintelor tale putand sa te remarci cu un newsletter care sa iasa din tipare si care sa tinteasca perfect clientul tau tinta.


Varianta template-urilor HTML: Daca ai ceva cunostinte de programare si nu esti suficient de satisfacut ce ceea ce gasesti gratis pe internet poti opta pentru o versiune HTML. Folosind codul HTML iti poti construi newsletter-ul in culorile si cu grafica care se potriveste cel mai bine cu campania ta.


Nu te subestima


Cand iti alegi template-ul, ultimul lucru pe care vrei sa-l faci este sa iti ascunzi potentialul alegand un template care este nepotrivit si lipsit de profesionalism. Asta este cel mai usor mod in care poti sa ajungi la rezultate dezamagitoare. Fie ca alegi calea unui template de newsletter gratuit sau cu plata, template-ul potrivit te poate ajuta in campania ta de email marketing de a rezona cu clientul.


La MailAgent avem echipa perfecta care te poate ajuta in alegerea unul template predefinit, din baza noastra de date sau te putem ajuta prin crearea unui template personalizat, colaborand cu echipa noastra de creatie. Ne gasesti la contact@mailagent.ro sau la tel: 0749040042.


Sursa: http://ezinearticles.com




Se incarca ...