Cum sa realizezi un newsletter reusit

Cum sa realizezi un newsletter reusit

Pentru a putea concepe o campanie de newsletter reusita este important sa cunoasteti cateva caracteristici ale acestora.


Cea mai importanta campanie de newsletter este aceea in care se construieste o relatie in detrimentul celei in care se incearca o vanzare imediata. Ideea este sa oferi continut interesant, bine informat si grozav care sa determine un client sa va cumpere produsul sau serviciul. Nu este nevoie sa anuntati in mod exceptional ultimele oferte, sa evidentiati doar vanzarea  si sa aruncati preturile in fata clientului. Un newsletter reusit este cel in care vinzi ideea de produs in loc sa te straduiesti sa vinzi produsul in sine.


Un newsletter bun este si acela care are un design placut si este usor de citit. Acest lucru inseamna sa folosesti multe subtitluri, paragrafe, indicatii si sa fie cat mai aerisit. Ar trebui sa fie un sistem de navigare pentru a-l ajuta pe cititor sa gaseasca calea catre diferite sectiuni si zone ale newsletter-ului, iar fiecare sectiune ar trebui sa contina un link care sa-l trimita pe cititor la inceputul email-ului.


Continutul newsletter-ului ar trebuie sa fie usor de remarcat de continutul sponsorizat sau reclame. Acest lucru se poate realiza folosind un fundal usor umbrit. Un lucru interesant este ca prin utilizarea unui fundal umbrit sau mai inchis la culoare, va da impresia unui continut nu atat de lung. Acest lucru ii va crea cititorului impresia de continut scurt si usor de citit. Nu trebuie sa uitati nici de logo-ul companiei care trebuie pozitionat in partea stanga de sus al email-ului deoarece aceste este cel care se observa la prima vedere. Acesta va fi suficient de mic astfel incat sa nu se amestece cu restul informatiilor care se gasesc in partea de sus a email-ului.


O alta caracteristica este ca trebuie sa fie targetat catre destinatarul caruia i-l trimiti. De exemplu, daca destinatarul este interesat de gatit, atunci newsletter-ul ar trebui sa aiba legatura cu prajituri, patiserie, retete sau orice altceva legat de pasiunea lui. Cu alte cuvinte, trebuie sa acopere aria lui de interese. Asta nu e nimic mai mult decat segmentarea si personalizarea listei de email-uri pe care o aveti.


Ar trebui totodata sa incurajeze comunicarea. Ofera mai multe variante cititorului de a se conecta cu tine sau sa te contacteze. O sugestie ar fi sa introduci un link care sa-l trimita pe cititor catre un chestionar pentru a va oferi feedback sau o adresa de email care sa-l transfere catre help desk-ul tau.


Deci cand vei incepe sa concepi o campanie de newslettere, tine cont de staturile de mai sus pentru a realiza newsletter-ul cat eficient.
Daca ai nelamuriri sau ai nevoie de ajutor in campania ta de email marketing nu ezita sa ne contactezi la contact@mailagent.ro sau la tel: 0749040042.


Sursa: http://ezinearticles.com




Se incarca ...