3 moduri prin care poti sa maresti rata de deschidere a email-urilor

3 moduri prin care poti sa maresti rata de deschidere a email-urilor

Rata de deschidere a email-urilor a ramas la un nivel relativ scazut in ultimii ani. Diferite studii din ultima perioada au aratat ca doar 21% dintre email-urile trimise in campaniile de email marketing sunt deschise si citite. Asta inseamna ca in 8 din 10 cazuri clientii tai te ignora si asta nu este un lucru bun.


Deci de ce atat de multe email-uri nu sunt deschise si ce poti sa faci in privinta asta? Mai jos sunt 3 situatii pe care le poti aplica pentru a-ti mari sansele de deschidere a unui email.


1. Transmite ceva interesant, util si relevant


Campaniile de email marketing  sunt pur si simplu marketing, iar asta este sincer, o risipa de timp si bani. Email-urile tale intrerup ziua clientilor sau a potentialilor tai clienti. Puneti-va in locul lor. Imaginati-va ca stati intr-un restaurant, petrecand timpul cu prietenii, cand dintr-o data cineva da buzna la masa voastra prezentadu-va niste produse si va spune “Ati vrea sa cumparati asta?”. Fara nicio indoioala, ii veti spune politicos (sau poate nu) sa plece sau il veti ignora. Cu toate acestea, cand stati la birou si lucrati sau faceti ceva interesant online, unele emailuri fac aceleasi lucru, te intrerup spunandu-ti “buna, ce ai zice daca ai cumpara asta?”. Totusi, intorcandu-ne la restaurantul imaginar, cum ar fi daca conversatia v-ar fi intrerupta de o persoana aflata la o masa alaturata care v-ar oferi niste informatii interesante si utile? Sansele de a-l asculta sunt destul de mari. Acelasi lucru este valabil si in cazul email-urilor. Daca sunt interesante si va ofera informatii pretioase pe care le puteti folosi, sunteti mai pregatiti sa acceptati faptul ca v-au intrerupt. Motivul pentru care atat de putine email-uri sunt deschise este pentru ca ele sunt email-uri de marketing. Transformati-le in email-uri care transmit informatie si va puteti mari sansele de a fi deschise cu succes. Ganditi-va “cum imi pot ajuta clientul” si nu “ce ii pot vinde clientului”.


2. Folositi numele clientului si alte detalii


Daca cineva vi se adreseaza, dar niciodata nu va mentioneaza numele, va distantati de el psihologic. Numele vostru este cel mai important aspect al identitatii de sine si cand oamenii il folosesc va apropiati de el mult mai usor. In mod asemanator, cand ei va intreaba “ce iti mai face copilul?” sau “cum a fost in vacanta?” iti demonstreaza ca sunt interesati de tine. Email-urile au o rata mica de deschidere deoarece compania se arata interesata de a trimite mesajul lor in locul celui dorit de destinatar. Software-urile de newslettere va permit sa folositi prenumele destinatarului, dar personalizarea este mai mult decat atat. Poti colecta alte informatii precum locatia, titlul job-ului, interesele si altele, pe care sa le folosesti in email. Cu cat personalizezi mai mult cu atat mai bine – studiile au aratat ca daca folosesti numele destinatarului in subiectul email-ului, rata de deschidere a email-ului creste considerabil. Aratandu-le oamenilor ca ii placeti individual veti castiga o rata mai mare a deschiderii.


3. Realizati subiectul email-ului precum un titlu de ziar


Redactorii de titluri de ziare au petrecut ani de zile descoperind cum sa grupeze cuvintele potrivite pentru a determina cititorii sa isi doreasca sa citeasca un articol. Studiile au aratat ca titlurile care atrag cei mai multi cititori sunt acelea care sunt active nu pasive. Totodata contin emotie si nu sunt doar declaratii plictisitoare, anoste.  Mai mult, include interesul uman. Daca veti folosi numele destinatarului in titlul subiectului, acolo este interesul uman. Asta nu va ofera decat alte doua consideratii: emotiile active. In loc sa spuneti lucruri precum “Actializeaza-ti perspectivele de angajare” te poti adresa cu “Mihai, uite cum poti obtine o marire de salariu”- este pe acelasi subiect insa are emotie si sugereaza actiune. Observati ca numarul de cuvine a crescut, titlurile de ziare si subiectele email-urilor care contin intre 6-11 cuvinte tind sa ajunga cel mai bine la cititori. Evitati titlurile scurte in email-uri (acolo unde nu se cere contrariul), tintiti catre 10 cuvinte care va vor aduce mai multe deschideri.


Deci iata 3 solutii pentru a va imbunatati rata de deschidere a newsletterelor trimise. Poate ati observat o tema: focuseaza-te pe client, puneti-va in locul clientului si va veti mari rata de deschidere.


Sursa: http://ezinearticles.com


 




Se incarca ...