5 sfaturi pentru a va costrui o campanie de email marketing pentru dispozitive mobile

5 sfaturi pentru a va costrui o campanie de email marketing pentru dispozitive mobile

Odata cu cresterea consumului de telefoane mobile, tablete si smartphone-uri, marketerii au descoperit o noua cale pentru sistemele lor de promovare. Marketingul pentru mobile este o cale eficienta si eficace de a transmite mesajul. Ca si o statistica oferita de platforma Litmus, aproximativ 44% dintre utilizatori folosesc alte gadgeturi, inafara de calculator, pentru a-si accesa email-ul si procentajul se asteapta sa creasca in urmatorii ani.


In zilele noastre, email-ul este folosit in mod special pentru uz profesional cat si personal. Indiferent de intentia expeditorului, o platfoma de email trebuie sa fie personalizata deoarece nu poti sti de pe ce gadget va fi citit. Prin urmare, un email trebuie conceput in asa fel incat sa poata fi citit confortabil si de pe telefonul mobil. Ar trebui sa ai in vedere urmatoarele sfaturi pentru a-ti face campania de email marketing mai prietenoasa pentru mobile.


1. Continut scurt si la obiect


In primul rand, si cel mai important, este sa pastrezi continutul email-ului tau concis si la obiect. Oamenii, in ziua de azi isi verifica email-ul din mers si nu pot fi prinsi in situatii diferite. Daca continutul email-ului este prea lung sunt sanse sa nu fie citit in intregime. In al doilea rand, subiectul email-ului trebuie sa fie atractiv pentru a capta atentia cititorului si a-l determina sa-l deschida.


2. Evita template-urile cu multe coloane


Design-ul email-ului trebuie sa fie simplu si sa fie bazat pe un template cu o singura coloana in locul celor intinse pe mai multe coloane. Asta va face email-ul mai usor de citit si il va scuti pe cititor de problema derularii continutului si a maririi imaginii. Avantajul unui template pe o singura coloana este ca face navigarea email-ului mai rapida si mentine cititorul captivat.


3. Concepe un call-to-action vizibil


Cum am spus si mai sus, prima regula si cea mai importanta este sa pastrezi un continut concis. Prin urmare, nu poti incarca cu prea multa informatie un singur email. Va trebui sa te folosesti de link-uri si butoane pentru a trimite cititorul in alte webpage-uri.


Va trebui sa concepi un call-to-action vizibil. Ce vrei sa faca cititorul tau? Daca vrei sa dea click pe un link anume, spune-i. Daca email-ul tau este despre o oferta speciala, care implica cumpararea unui produs, atunci informeaza-l asupra acestui lucru. Fii sigur ca acolo este doar un call-to-action, nu doua. Evita sa asezi la gramada mai multe link-uri sau butoane la finalul email-ului. Restrange numarul la unul sau doua pentru a fii sigur ca CTA-ul este intr-un loc evident si usor de accesat.


4. Foloseste un font de dimensiune mare


Experienta citirii unui email pe desktop este total diferita fata de cea de pe mobil. Pastreaza o dimensiune a fontului care sa fie optima pentru ambele platforme. Preferabil, dimensiunea fontului pentru continutul email-ului ar trebui sa fie de 11 si cel din titlu sa aiba 22. De asemenea, culoarea fontului ar trebuie sa aiba o nuanta mai inchisa cu un fundal mai deschis.


5. Inserati imagini


Inserati o imagine in email daca este necesar in loc sa o adaugati ca atasament. A deschide un atasament pe mobil dureaza mult, depinzand de viteza internetului. Totusi, verificati layout-ul design-ului inainte de a-l trimite cititorilor.


Formatul si amplasarea imaginii trebuie sa fie in asa fel incat sa nu se suprapuna cu continutul email-ului. Logo-ul companiei poate fi folosit de asemenea in email pentru a consolida numele brandului. Pozitionarea acestuia trebuie sa fie intr-un loc vizibil, insa sa nu strice simplitatea email-ului.


Urmarind acesti simpli pasi, vei putea sa compui un email usor de deschis atat pe mobil cat si pe calculator. Necesita un proces de gandire, concepere si focusare pe design-ul layout-ului. Mentinandu-l simplu, vei putea sa-ti atingi scopul.

Daca ai nelamuriri sau ai nevoie de ajutor in campania ta de email marketing pentru dispozitivele mobile nu ezita sa ne contactezi la contact@mailagent.ro sau la tel: 0749040042.


Sursa: http://ezinearticles.com




Se incarca ...