Notiuni de baza B2B si B2C in Email Marketing

Notiuni de baza B2B si B2C in Email Marketing

Daca nu le trimiteti newslettere clientilor vostri sau catre potentialii clienti, mai mult ca sigur ca pierdeti bani. 98% dintre utilizatorii de dispositive mobile isi verifica email-ul de pe telefonul mobil in societatea actuala. Lumea este pe fuga si isi verifica constant email-ul cu ajutorul notificarilor de pe telefon. Daca nu trimiteti oferte speciale sau actualizari despre produsele sau serviciile voastre, clientii nu va vor retine compania, in cele mai multe dintre cazuri, si alti concurenti va pot fura clientii.
Deci, conform celor de mai sus, email marketing-ul si newsletterele sunt importante deoarece ajung la clientii vostri imediat.


Pentru a avea succes in campania voastra de email marketing trebuie sa aibe un subiect clar si concis. Un titlu prea lung sau unul care nu este suficient de clar referitor la ceea ce aveti de oferit, este posibil sa fie respins de catre recipient si trimis direct in spam.


Fiti siguri ca formatul email-ului este corespunzator.  Utilizatorii folosesc diferite tipuri de telefoane, ceea ce inseamna ca folosesc si diferite browsere sau sisteme de operare. Daca mesajul tau le apare cu un continut amestecat sau prost formatat, clientul nu va primi mesajul vostru si cel mai sigur va respinge eforturile si oferta voastra. Daca nu sunteti familiari cu diferitele tipuri de platforme de marketing pentru mobil sau template-uri pentru newsletter, gasiti o companie care se pricepe.


Folositi, de asemenea, continut de calitate. Nu fiti insistenti, dar fiti concisi. Prezentati-va oferta, beneficiile si perioada in care aceasta este valabila, pentru ca utilizatorul sa preia avantajele. Fiind prea neclari sau netransmitand clar oferta este posibil sa nu vedeti rezultatele sau interes din partea clientilor.


Va trebui sa va monitorizati statulul efortului in campania de email marketing. Daca multi oameni isi deschid email-ul martea seara versus sambata dimineata, ajustati datele si orele de trimitere, prin segmentarea listei, pentru ca vanzarile sau informarile sa targeteze clientul.


Email marketing-ul a devenit mai puternic ca niciodata in zilele noastre. Oamenii folosesc social media pentru a produce mai multi subscriberi la newslettere, care contin oferte promotionale speciale si pentru a obtine un rezultat al ROI-ului mai bun. Incorporand viodeuri, audio si chiar concursuri pentru consumatori intr-un oferta de email imediata sau intr-o campanie de newsletter, iti va ajuta business-ul sa creasca si ofertele sau produsele sa se vanda mai repede.


Nu uitati de continutul email-ului, care va fi intotdeauna rege. Folosind prea multe fotografii sau link-uri poate avea efecte inverse atunci cand trimiteti orice tip de campanie de newslettere. Fiti sigur ca mesajul si continutul media sunt corelate, arata profesional si contine un call-to-action puternic.


Daca ai nelamuriri sau ai nevoie de ajutor in campania ta email marketing, nu ezita sa ne contactezi la contact@mailagent.ro sau la tel: 0749040042.


Sursa: http://ezinearticles.com




Se incarca ...