Tactici care te ajuta sa-ti cresti vanzarile pe Twitter

Tactici care te ajuta sa-ti cresti vanzarile pe Twitter

Multe dintre cele mai populare site-uri media de socializare au inceput doar ca o platforma de socializare pentru prieteni, dar in scurt timp a devenit o unealta puternica pentru business, pentru a-si promova produsele si serviciile lor.


Statisticile va vor spune ca participarea in retelele sociale va poate creste business-ul facand progrese foarte mari. Social media este activitatea numarul unu pe internet si isi poate arata puterea catre firme, acum mai mult ca niciodata.


Peste 90% dintre marketeri folosesc social media pentru afacerea lor. Twitter este a doua platforma cea mai populara de socializare si ar trebui sa fie neaparat o parte din arsenalul vostru de inbound marketing.
Iti prezentam cateva tactici de care te poti folosi si care te vor ajuta sa-si maresti vanzarile si de a-ti construi un business de succes.


Fii consecvent. Nimic nu poate “ucide” un cont de pe retelele sociale precum inactivitatea. Nu va imaginati ca puteti posta odata sau de doua ori pe luna si sa va pastrati fanii activi. Trebuie sa fiti consecvent si trebuie sa va implicati activ. Oamenii sunt activi in diferite perioade ale zilei, asa ca a posta doar o data ceva interesant nu inseamna sa va atingeti scopurile dorite.


Intotdeauna raspundeti comentariilor. Facand acest lucru ii asigurati pe cei care va urmaresc ca va pasa de parerile lor si este important pentru voi. Asta va incuraja mai multe persoane sa interactioneze cu voi si sa construiasca o relatie necesara pentru a forma o legatura de afaceri durabila. Raspunzand promt la fiecare comentariu, iti va creste credibilitatea iar reputatia va avea numai de castigat. Ignorand comentariile ii va determina pe potentialii tai clienti sa plece catre cei care le acorda importanta.


Dezvoltati lead-uri prin concursuri. Organizarea unui concurs pe Twitter nu numai ca va poate aduce mai multe lead-uri dar va si poate imbunatati rezultatele in motoarele de cautare. Puteti pune oamenii sa intre pe o pagina de inscriere si sa trimita un tweet. Acest tweet va contine link-ul vostru si cuvinte relevante/cheie. Puteti cauta persoane care sunt interesate sa castige premiul tau pentru mai multe posibile intrari. Daca oferiti un kit de farduri, spre exemplu, atunci folositi acele cuvinte cheie pentru a gasi persoanele interesate sa va castige premiul. Lasati-i sa afle despre premiu si ce au de facut pentru a-l castiga. Odata ce s-a incheiat concursul, puteti folosi lista cu noii abonati pentru a obtine lead-uri viabile pentru afacerea voastra.


Folositi poze sau imagini. Dupa cum stiti, imaginile sau fotografiile pot creste considerabil rata de raspuns al unui post sau tweet, asa ca trebuie sa luati neaparat in considerare acest aspect. Emotiile influenteaza modul nostru de a cumpara sau ce nu cumparam asa ca folositi imagini care sa scoata la iveala emotiile de care au nevoie pentru a declansa decizia unei persoane de a cumpara produse si/sau servicii.


Oferte speciale sau discount-uri. Postati cu regularitate discount-uri, cupoane sau oferte speciale. Lasati-i pe cei ce va urmaresc sa afle ca aveti intotdeauna  o oferta de pe urma careia ei au de beneficiat. Fiti creativi si faceti din aceasta oferta ceva unic. Sarbatorile sunt o ocazie numai buna pentru promotii si concursuri. De sarbatoarea de Paste puteti organiza un concurs prin care prima persoana care gasesti produsul semnalizat printr-un iepuras sa beneficieze de 50% reducere la prima comanda. Puteti sa mergeti chiar si un pic mai departe si sa aveti diferite culori pentru iepurasi la anumite oferte.


Hashtag-urile (#). Prin simpla folosite a hashtag-urilor, va mariti sansa ca tweet-ul vostru sa fie gasit si citit. Oamenii care cauta dupa anumite  tweet-uri va pot gasi prin intermediul hashtag-ului iar acesta va poate construi brand-ul. Hashtag-ul va poate gasi un anumit cuvant pentru o campanie de marketing sau dupa brand. De exemplu, Domino’s Pizza a rugat oamenii sa caute tweet-ul cu hashtag-ul #letsdolunch. Odata ce un numar de tweet-uri au fost postate, Domino’s trebuia sa scada preturile cu 50% pentru un timp alocat. Si voi va puteti folosi de hashtag-uri in campaniile sau consursurile voastre.


Adaptati pentru mobil. Asigurati-va ca sunteti prietenosi si adaptati si pentru dispozitivele mobile. Tot mai multe persoane isi folosesc telefonul pentru a naviga pe internet asa ca trebuie sa va asigurati ca site-ul si paginile din site pot fi vazute corespunzator si pe dispozitivele mobile. Fiti sigur ca profitati de caracteristicile Twitter pentru mobil.


Distribuiti testimoniale. Periodic distribuiti scurte testimoniale de la clienti. De exemplu: Ii multumesc lui Alexandru care a spus: folosind #MailAgent mi-a dat posibilitatea de a profita de toate aspectele #InboundMarketing-ului. Tweet-uri ca acesta il pot ajuta pe un viitor client si sa-i dea imboldul de care are nevoie de a va vizita site-ul si de ce nu, poate a va cumpara produsele.


Programati-va tweet-uri. Este imposibil pentru noi sa stam pe Twitter 24/7 asa ca urmatorul lucru este sa va programati tweet-urile. Cand vi le programati, primul lucru pe care trebuie sa-l luati in considerare este perioada ideala de a trimite tweet-uri. Un program gratuit care va ajuta sa faceti acest lucru este Tweriod. Ei vor analiza persoanele care va urmaresc tweet-urile pentru a afla cand acestia sunt mai activi pe Twitter si cand trebuie si voi sa fiti activi la randul vostru. Daca considerati ca va este greu sa faceti acest lucru in perioadele acelea, puteti folosi instrumente precum Hootsuite pentru a va programa acele tweet-uri. Folosindu-va de asemenea programe, puteti ramane activi tot timpul pe Twitter si sa va pastrati contul mult mai viu, asta insemnand sa atrageti mai multi potentiali clienti.


Cautati clienti. Puteti folosi contul vostru de Twitter pentru a cauta si a gasi clienti. Folosind cuvinte cheie care au legatura cu produsele voastre, puteti gasi persoane care discuta despre asemenea produse si apoi le puteti oferi o solutie pe care ei o cauta. Implicati-va in aceste discutii pentru a va face oferta cunoscuta si pentru a-i ajuta sa ia o decizie. Folositi casuta de cautare din Twitter pentru a gasi aceste lead-uri. Totodata, puteti folosi un program numit Tweetdeck pentru a programa cautarile. Raspunde acelor oameni repede si creaza o legatura. Multi vor alege compania care le raspunde prima la nevoile lor.


Aceste tactici sunt doar varful iceberg-ului. Folositi-va de social media la capacitatile ei maxime si faceti-va timp pentru a va organiza strategia. Retelele sociale sunt aici pentru a ramane, asa ca nu le opuneti rezistenta, acceptati-le!


Sursa: http://ezinearticles.com


 


 




Se incarca ...