Sunt perioade in viata noastra cand ne dorim trafic si altele cand nu ne dorim deloc. Daca sunteti pe o sosea conducand si incercati sa ajungeti din punctul A in punctul B, mai putin trafic este chiar indicat. Dar, daca aveti un site sau un blog, fara trafic nu veti supravietui.
Sunt multe moduri, atat online cat si offline, de a atrage traficul pe site-ul vostru. Unele metode sunt mai eficiente decat altele. Unele tehnici s-au imbunatatit odata cu trecerea anilor iar altele au devenit invechite.
Cu rata de conversie a site-urilor de ecommerce fiind de aproximativ 3%, veti avea nevoie de mult trafic pentru a avea succes. Bineinteles, ideea de succes este diferita de la om la om. Un webmaster poate tinti catre 100 de vizitatori pe zi in timp ce altii pot avea nevoie de 10.000 pentru a-si face afacerea sa mearga. Oricare ar fi telul tau in materie de vizitatori, nu poti scapa de nevoia de trafic.
In 2014 trebuie sa apelam la cele mai eficiente metode disponibile pentru a ne atinge scopul in materie de numar de vizitatori. Mai jos am enumerat cele mai bune tehnici disponibile pentru online de care avem nevoie pentru a atrage traficul necesar pentru ca afacerea noastra online sa supravietuiasca.
1.Social Media. De cand social media a explodat si in mediul online, flacarile s-au incins si mai tare. Pentru a avea succes cu marketing-ul in social media ai nevoie sa participi in mod constant. Nu poate fi un proiect la care apelezi acum sau mai incolo. Trebuie sa te angajezi permanent campaniei tale de social media. Fiti sigur ca va completati profilul in intregime pe retelele sociale. Intalnim multe persoane cu pagini de profil goale. Asta nu va propulsa eforturile voastre de marketing.
Facebook- cea mai vizitata pagina de social media. Fiti sigur ca va implicati si ca ii includeti si pe cei care va urmaresc si prietenii.
Twitter- Conecteaza-te cu cei care te urmaresc. Raspunde-le si comunica cu ei cu regularitate. Nu distribui doar reclame sau oferte de vanzare.
Pinterest- Pinterest este un site social foarte vizual asa ca asigurati-va ca folositi imagini sau fotografii eficiente.
Google+-Profitati de toate marile caracteristici oferite!
LinkedIn-Reteaua sociala ofera o legatura intre foarte multi oameni care pot remarca un articol de-al tau si de acolo poate si atragerea unui nou client interesat de business-ul tau. Comunitatea este una destul de mare.
2.Marketingul de continut. Scrie articole informative si foloseste-le pe post de guest post-uri pe blog, inscrie-le pe site-uri de content sau pe alte site-uri asemanatoare. Oamenii acorda importanta unui articol bine scris si ii poate atrage catre site-ul tau.
3.Comentariile de pe blog. Adauga comentarii relevante cu substanta. Nu comenta doar cu “Si eu” sau “Sunt de acord”. Adauga fapte, exemple sau surse pentru ca mai multi oameni sa devina interesati de ceea ce ai de spus. Cand oamenii iti acorda atentie si devin interesati, vor deveni totodata preocupati de tine si de business-ul tau.
4.Motoarele de cautare. Motoarele de cautare sunt tot timpul in schimbare. Ceea ce a functionat anul trecut poate sa nu mai mearga si anul acesta, asa ca tineti pasul cu schimbarile pe care le fac motoarele de cautare si faceti orice modificare este necesara in site-ul vostru. Tineti cont ca indiferent de schimbari, continutul de calitate va aduce intotdeauna rezultate. Actualizati continutul cu regularitate si pastrati site-ul fresh.
5.Newsletter-ele. A trimite un newsletter este inca o unealta puternica de a atrage traficul si de a mari vanzarile. Contruieste un newsletter interactiv si construieste o legatura cu cititorii tai. Organizeaza o sectiune de Raspunsuri si Intrebari sau ofera-le un concurs saptamanal. Adauga ceva amuzant si personalitate newsletter-ului tau dar ai grija sa nu introduci in el ceva nepotrivit sau ofensator.
6. Blog-ul. Daca inca nu aveti un blog, ar trebui cu siguranta sa luati in considerare adaugarea unui blog pe agenda voastra de marketing. Blogurile au mari sanse de a se plasa sus in motoarele de cautare. Un blog activ, umplut cu continut de calitate va va atrage o gramada de trafic.
7. Podcasting-ul. Un podcast este un fisier in format multimedia (audio sau video), disponibil de downloadat pe dispozitivele mobile sau calculator. Podcasting-ul a devenit foarte popular si poate face o gramada pentru cresterea traficului. Creaza un podcast care are de a face cu nisa business-ului tau. Adauga link-ul site-ului tau de cateva ori pentru ca oamenii sa-l viziteze.
8. Marketing-ul pentru dispozitive mobile. Din ce in ce mai multi oameni folosesc internetul de pe dispozitivele mobile. Trebuie sa tii pasul si sa te asiguri ca site-ul tau este mobile-friendly. Indreaptati eforturile de marketing spre utilizatorii de dispozitive mobile. Nevoia de marketing indreptat in aceasta directie va creste semnificativ in 2014.
9. Interviurile. Intervievand un expert din domeniul vostru de activitate va poate atrage mult trafic gratuit. Daca aceasta persoana este cunoscuta si respectata, multi ii vor cauta numele si site-ul vostru va deveni popular.
10. Marketing-ul video. Oamenii sunt creature vizuale. Creierul nostru proceseaza vizual informatiile mult mai eficient decat textele simple. 90% dintre cumparatorii online au declarant ca vizualizand un film video au fost influentati in decizia lor de cumparare. Daca nu ati inceput inca sa abuzati de marketing-ul video, atunci in 2014 este momentul sa incepeti!
Stai cu ochii pe noile tendinte din marketing pentru a va asigura ca profitati la maxim de cele mai bune tactici disponibile pentru afacerea voastra.
Daca ai nelamuriri sau ai nevoie de ajutor in campania ta marketing, nu ezita sa ne contactezi la contact@mailagent.ro sau la tel: 0749040042.
Sursa: http://ezinearticles.com