De ce este marketing-ul vizual atat de important?

De ce este marketing-ul vizual atat de important?

Marketing-ul vizual inseamna folosirea imaginilor, culorilor, filmelor, semnelor si a simbolurilor pentru a determina un potential client sa devina atras de produsul si/sau serviciul tau. Studii facute de 3M Corporation au aratat ca noi procesam vizual de 60.000 ori mai repede imaginile decat textul.
Astfel, folosindu-te de marketing-ul vizual iti vei comunica mesajul catre potentialii clienti mult mai repede si mai eficient  decat daca ai folosi text simplu.


Vedeti marketing vizual peste tot: tricouri, panouri publicitare, camioane de livrari, cladiri, etc., toate sunt exemple de marketing vizual. Dar internetul a deschis o noua lume de marketing vizual si trebuie sa realizam importanta utilizarii a tot ceea ce are el de oferit.


Citind exemplele de mai jos, te vor ajuta sa ajungi la concluzia ca marketing-ul vizual este o parte necesara din campania ta de marketing.


1. Emotiile.Facem cumparaturi bazate pe emotii si pe aspectul vizual. Ganditi-va la o poza cu steagul tarii voastre. Ce emotii va provoaca? Dar o poza cu un soldat intors acasa din razboi, care isi tine in brate copilul? Aceste imagini provoaca mult mai multe emotii decat daca ai citi un text care descrie asta. Marketerii stiu acest lucru si il folosesc in avantajul lor.


2. Vizitatorii care vad pe site un film al unui produs, au cu  85% mai multe sanse sa cumpere decat vizitatorii care nu vad.  (Conform Internetretailer)


3. Posturile de pe blog cu un mesaj vizual pot atrage cu pana la de 3 ori mai mult trafic decat un text simplu (conform Moz)


4. Avand imagini vizuale pe site, va poate creste numarul de vizitatori unici lunar cu pana la 200%-300% (conform Attivio)


5. Branding-ul. Este mult mai probabil sa observati cele doua arcade galbene sau un semn care spune  McDonald’s? Stim ca pentru noi, dar si multi altii vizualul primeaza in locul textului. Branding-ul vizual este unul dintre cele mai importante aspecte alte marketing-ului vizual. La ce va ganditi cand vedeti un mar cu o mucatura din el? Dar imaginea unui leu sau a unei bife curbate? Aceste imagini au programat creierul nostru sa se gandeasca la un singur lucru si asta functioneaza!


 6. Pinterest  este un site social care foloseste numai imagini. Cu asta in minte, potrivit Comscore, cumparatorii de pe Pinterest cheltuiesc mai multi bani, mai des,  si pe mai multe articole decat oricare dintre celelalte top 5 site-uri de social media. Studiile au mai aratat ca atunci cand vine vorba de venituri pe baza de click-uri, Pinterest este inaintea Facebook-ului si a Twitter-ului la un loc.


7. Articolele cu imagini sunt vazute in proportie de 97% din cazuri fata de cele care contin doar text.


8. Social media – Folosind fotografii sau imagini in site-urile tale sociale vei creste dramatic interesul pentru postarile tale dar si raspunsul la acestea.


9. Folosind imagini in site-ul tau, este posibil sa iti dublezi rata de conversie.


10. Ca si efect, folosind marketing-ul vizual, vei obtine mai mult trafic, vei da un impuls ratei de conversie si iti vei face un business de succes.


Asigurati-va ca folositi imaginile in mod legal. Nu poti doar copia si folosi o poza pe care o gasesti pe internet in site-ul tau. Verificati licenta si termenii de folosire specificati. Unii termini doar va lasa sa folositi poza in scopuri necomerciale sau alte asemenea limitari.


Se spune ca “o poza face cat o mie de cuvinte” – nu stim daca cine a zis acest lucru se referea la marketing, insa este 100% adevarat.


Deci, daca nu folositi marketing-ul vizual, incepeti acum si vedeti diferenta pe care o poate avea asupra business-ului vostru cat si a succesului.


Sursa: http://ezinearticles.com




Se incarca ...