Este mult de vorbit despre schimbarile din vanzari si despre peisajul din marketing. Dar aceasta evolutie este condusa de cel mai important factor: clientul.
Felul in care lumea cumpara produse sau servicii online s-a schimbat dramatic de-a lungul anilor. In zilele noastre, clientul are mai multa putere decat oricand. Pentru a intelege mai bine ce anume il inflenteaza pe clientul din ziua de azi, cei de la BigCommerce au analizat si realizat un clasament al site-urilor de ecommerce (pentru piata din USA) pentru a intelege mai bine ce conteaza pentru cumparator atunci cand acestia efectueaza comert online.
Chiar daca aceste date sunt analizate pentru o alta piata, consideram ca poti tine cont macar de cateva detalii din infograficul de mai jos, pentru a le putea adapta business-ului tau. Iar daca te afli printre cei care nu detin un magazin online, credem ca aceste informatii se pot aplica in toate genurile de business.
De ce cumpara lumea: 6 sfaturi importante
1. Primul si cel mai important factor in luarea unei decizii este calitatea produsului (56%).
2. Cea mai importanta caracteristica a unui magazin este pretul competitiv (80%).
3. 9 din 10 persoane au afirmat ca urmaresc filme de prezentare are produselor electronice, inainte de a cumpara online.
4. 54% dintre cumparatori detin un smartphone, iar 76% dintre acestia folosesc telefonul mobil atunci cand efectuaza cumparaturi.
5. 81% au raspuns ca decizia de cumparare a fost influentata direct de catre un prieten care a postat pe o retea de socializare.
6. 44% dintre respondenti sunt dispusi, cel mai probabil, sa interactioneze cu continutul unui brand care contine si poze.