10 moduri prin care iti poti pierde abonatii

10 moduri prin care iti poti pierde abonatii

Chiar si cu explozia marketing-ului in social media, email marketing-ul este inca o metoda puternica si eficienta de a-ti creste afacerea.
Un studiu efectuat de ExactTarget arata ca 77% dintre clienti prefera sa primeasca comunicate sau mesaje de vanzari prin email folosind metoda confirmarii inainte (opt-in). Conform Experian, pentru fiecare dolar cheltuit pe email marketing exista un castig mediu de 44.25$.


Construind o lista de email-uri receptive la ceea ce ai de transmis, poate face minuni pentru business-ul tau, dar exista unele conceptii gresite despre email marketing, care ar putea duce la pierderea numarului de abonati.


1. Nu sunteti consecventi. Email marketing-ul ar trebui sa fie regulat si consecvent. Nu trimiteti mesaje cand si cand si sa va asteptati sa primiti un raspuns. Trebuie sa trimiteti in mod regulat actualizari si informatii catre cititori si sa le aratati ca sunteti de incredere. Sunt diferite pareri legate de frecventa trimiterilor, insa consecventa este cheia. Daca trimiteti mail-uri odata pe luna atunci pastrati aceasta frecventa.


2. Incercati sa vindeti in fiecare email. Nu va insultati cititorii incercand sa le vindeti ceva cu fiecare mesaj sau newsletter trimis. Aratati-le cititorilor vostri ca vreti sa le oferiti si informatii care ii pot ajuta sau resurse utile. Prioritatea numarul unu ar trebuie sa fie construirea relatiei cu cititorul si cu asta, vanzarile o sa vina.


3. Fara incurajarea interactiunii. Construirea relatiei cu cititorul implica interactiune. Incurajeaza-i sa participe prin organizarea de consursuri, sondaje, chestionare, etc. Prin implicarea lor si intractionarea cu abonatii tai, vei forma o legatura cu acestia care va conta mai mult decat un email in sine.


4. Nu trimiteti email-uri adaptate pentru dispozitivele mobile. Din ce in ce mai mult oameni folosesc dispozitive mobile si va trebui sa va pliati la randul vostru, campaniile de marketing, pe acestea. Conform TopRankBlog, 64% dintre utilizatori citesc email-ul de pe un dispozitiv mobil. Trebuie sa te adaptezi pentru abonatii cu dispozitive mobile la fel cum ai facut-o si cu cei care detin calculatoare.


5. Sa nu verificati mesajele trimise. Trebuie sa iti testezi mesajele sau newsletter-ele pentru a verifica daca sunt formatate corect si ca poate fi citit. Nu presupune ca arata bine odata ce l-ai trimis, doar pentru ca arata bine ca si creatie. Trimite-l pe mai multe platforme pentru a verifica cum se deschide in fiecare casuta de email (Outlook, Gmail, Yahoo, etc.). Cu toate ca cititorii vor trece cu vederea micile erori, nu vrei sa le trimiti informatii gresite sau erori sau un email formatat incorect.


6. Lipsa informatiilor de contact. Construind o relatie cu cititorii este o necesitate, dar neavand datele de contact vizibile sau incorect completate, este o metoda buna de a-ti sabota eforturile. Adauga numele tau, numele companiei si toate informatiile necesare in mesaj. Lasa-i pe oameni sa afle cine esti. Daca nu vrei sa le dai aceste date abonatilor, este o chestiune discutabila insa ar putea fi o “condamnare la moarte” pentru tine si afacerea ta.

7. Un titlu neinspirat.
Faceti o verificare inainte si compuneti un titlu inspirat pentru subiectului emai-ului. Nu folositi cuvinte “spammy” si fraze ciudate in titlu pentru a nu miscora sansele de deschidere a email-ului. Pastrati titlurile scurte si la subiect. Multe cuvinte folosite incorect, precum si unele cifre sau caractere va pot trimite emai-ul direct in spam. Folositi cuvinte care va asigura o rata mare de deschidere si putine sanse de dezabonare.


8. Fara personalitate. Nu sustine conceptia gresita conform careia, toate newsletter-ele trebuie sa contina doar informatii despre afaceri si sa nu fie si vesele. Adauga putin umor, amuzament si personalitate dar fara a trece de partea cealalta si mesajul tau sa devina ofensator sau nepotrivit.


9. Fara verificarea exprimarii. Mesajul sau newsletter-ul tau trebuie sa fie corect scris gramatical. Verificati de doua ori inainte de a trimite mesajul si eventual mai rugati si alta persoana sa o faca, deoarece este foarte simplu de a trece cu vederea anumite greseli atunci cand tot tu scrii dar si verifici. Toata lumea mai face greseli, atat in viata personala cat si in cea profesionala, dar facand prea multe va poate dauna.


10. A nu va respecta promisiunea. Daca spuneti ca aveti de gand sa oferiti un anumit lucru sau sa furnizati un serviciu, atunci asigurati-va ca asa va fi. Odata ce ati pornit cu promisiuni si oferte false, abonatii vor pleca si au si de ce. Nu le puteti cere sa ramana alaturi de voi daca nu pot avea incredere in tine. Fii acolo pentru ei, fii disponibil pentru a le raspunde la intrebari si intotdeauna livrati produsul promis!


Unii oameni au spus ca email marketing-ul nu mai functioneaza dar cititi statisticile si veti vedea ca este inca viu si pline de vlaga. Incepe campania de email marketing acum si asigura-te ca te ghidezi dupa pasii de mai sus pentru a te conecta si a construi o lista de email cu utilizatori receptivi la ceea ce ai de transmis.    


Sursa: http://ezinearticles.com




Se incarca ...