Email marketingul este una dintre cele mai eficiente tactici de atragere a vanzarilor, dar nu ne credeti pe cuvant. Conform unui studiu efectuat de 
ExtractTarget pe 2013, 77% dintre consumatori prefera sa primeasca comunicari de marketing prin email cu permisiunea lor inainte (
Opt-in).
 Comunicarea de calitate cu prospectii si clientii tai te poate aduce mai aproape de acestia si chiar sa-i faca sa-si doreasca sa afle noutati de la tine.
 Avem 25 de statistici care va vor inspira sa incepeti o campanie de email marketing:
 1. 44% dintre destinatari au efectuat cel putin o achizitie in ultimul an in baza unui email promotional primit. (
convinceandconvert.com)
 2. 33% dintre destinatari deschid email-urile datorita subiectului acestuia. (
convinceandconvert.com)
 3. Aproximativ jumatate din lista de email-uri va fi activa -  ori deschiderea sau de click-uri pe email. (
Epsilon)
 4. Subiectele cu mai putin de 10 cuvinte au avut o rata de deschidere de 58%. (raportul 
Adestra-iulie 2012)
 5. Subiectele de email personalizate au cu 22% mai multe sanse sa fie deschise. (raportul 
Adestra-iulie 2012)
 6. Pentru companiile B2B, subiectele care contin “money”, “revenue” si “profit” au performat cel mai bine. (Raportul 
Adestra-iulie 2012)
 7. 64% au declarat ca au deschis email-ul datorita subiectului. (
Chadwick Martin Bailey)
 8. 7 din 10 persoane au spus ca au folosit un cupon sau un discount primit printr-o campanie de email marketing cu o saptamana in urma. (Studiu Blue Kangaroo 2012)
 9. 39% dintre marketeri nu au nicio strategie pentru email-urile trimise pe mobil. (
eConsultancy 2012 Email Marketing industry Census)
 10. 72% dintre clientii B2B cel mai probabil vor share-ui continut important prin email. (
Earnest Agency)
 11. 56% dintre oamenii de afaceri au spus ca au in plan cresterea campaniilor de email marketing in 2013. (
The Small and Midsize Business Email Marketing Survey 2013)
 12. Email-urile trimise lunea au cele mai mari venituri per email. (Raportul 
Experian 2012 Q4 Email Benchmark)
 13. 27% dintre consumatori inclina sa spuna ca firma lor favorita ar trebui sa investeasca mai mult in email-uri. (
ExtractTarget)
 14. 1 din 2 marketeri au folosit cadouri animate in campaniile lor de email. (studiu 
Experian Email Market)
 15. Anul acesta, apoape 84% din traficul de email-uri va fi spam. (
The Radicati Group)
 16. Veniturile din reclamele pe email au ajuns la 156 milioane de $ in 2012. (
Interactive Advertising Bureau)
 17.  Email-urile care include butoane pentru a distribui informatia pe retelele sociale au o rata de click cu 158% mai mare.  (
GetResponse)
 18. Femeile dau cu 10% mai des click-uri decat barbatii pe email-urile primite pe mobil. (
Tailored Mail 2012 Email Marketing Trends)
 19. Cheltuielile cu campaniile de email marketing cresc anual cu 10 %. (
Forrester 2011)
 20. 40% dintre marketeri au catalogat lead-urile generate prin email marketing ca fiind de inalta calitate. (
Software Advice Survey)
 21. Pentru fiecare 1$ cheltuit, 44.25$ este randamentul mediu pe investitia in email marketing. (
Experian)
 22. 82% dintre consumatori isi deschid email-urile de la serviciu. (
Litmus)
 23. 64% din factorii de decizie isi citesc email-ul de pe mobil. (
TopRankBlog)
 24. Existau 3.6 trilioane de adreste de email in 2013. (Raportul 
The Radicati Group, Email Statictis 2012-2016)
 25. Pana in 2016 numarul va ajunge la 4.3 trilioane. (Raportul 
The Radicati Group, Email Statictis 2012-2016)
 sursa: 
http://blogs.salesforce.com