25 statistici socante despre Email Marketing

25 statistici socante despre Email Marketing
Email marketingul este una dintre cele mai eficiente tactici de atragere a vanzarilor, dar nu ne credeti pe cuvant. Conform unui studiu efectuat de ExtractTarget pe 2013, 77% dintre consumatori prefera sa primeasca comunicari de marketing prin email cu permisiunea lor inainte (Opt-in).

Comunicarea de calitate cu prospectii si clientii tai te poate aduce mai aproape de acestia si chiar sa-i faca sa-si doreasca sa afle noutati de la tine.
Avem 25 de statistici care va vor inspira sa incepeti o campanie de email marketing:

1. 44% dintre destinatari au efectuat cel putin o achizitie in ultimul an in baza unui email promotional primit. (convinceandconvert.com)
2. 33% dintre destinatari deschid email-urile datorita subiectului acestuia. (convinceandconvert.com)
3. Aproximativ jumatate din lista de email-uri va fi activa -  ori deschiderea sau de click-uri pe email. (Epsilon)
4. Subiectele cu mai putin de 10 cuvinte au avut o rata de deschidere de 58%. (raportul Adestra-iulie 2012)
5. Subiectele de email personalizate au cu 22% mai multe sanse sa fie deschise. (raportul Adestra-iulie 2012)
6. Pentru companiile B2B, subiectele care contin “money”, “revenue” si “profit” au performat cel mai bine. (Raportul Adestra-iulie 2012)
7. 64% au declarat ca au deschis email-ul datorita subiectului. (Chadwick Martin Bailey)
8. 7 din 10 persoane au spus ca au folosit un cupon sau un discount primit printr-o campanie de email marketing cu o saptamana in urma. (Studiu Blue Kangaroo 2012)
9. 39% dintre marketeri nu au nicio strategie pentru email-urile trimise pe mobil. (eConsultancy 2012 Email Marketing industry Census)
10. 72% dintre clientii B2B cel mai probabil vor share-ui continut important prin email. (Earnest Agency)
11. 56% dintre oamenii de afaceri au spus ca au in plan cresterea campaniilor de email marketing in 2013. (The Small and Midsize Business Email Marketing Survey 2013)
12. Email-urile trimise lunea au cele mai mari venituri per email. (Raportul Experian 2012 Q4 Email Benchmark)
13. 27% dintre consumatori inclina sa spuna ca firma lor favorita ar trebui sa investeasca mai mult in email-uri. (ExtractTarget)
14. 1 din 2 marketeri au folosit cadouri animate in campaniile lor de email. (studiu Experian Email Market)
15. Anul acesta, apoape 84% din traficul de email-uri va fi spam. (The Radicati Group)
16. Veniturile din reclamele pe email au ajuns la 156 milioane de $ in 2012. (Interactive Advertising Bureau)
17.  Email-urile care include butoane pentru a distribui informatia pe retelele sociale au o rata de click cu 158% mai mare.  (GetResponse)
18. Femeile dau cu 10% mai des click-uri decat barbatii pe email-urile primite pe mobil. (Tailored Mail 2012 Email Marketing Trends)
19. Cheltuielile cu campaniile de email marketing cresc anual cu 10 %. (Forrester 2011)
20. 40% dintre marketeri au catalogat lead-urile generate prin email marketing ca fiind de inalta calitate. (Software Advice Survey)
21. Pentru fiecare 1$ cheltuit, 44.25$ este randamentul mediu pe investitia in email marketing. (Experian)
22. 82% dintre consumatori isi deschid email-urile de la serviciu. (Litmus)
23. 64% din factorii de decizie isi citesc email-ul de pe mobil. (TopRankBlog)
24. Existau 3.6 trilioane de adreste de email in 2013. (Raportul The Radicati Group, Email Statictis 2012-2016)
25. Pana in 2016 numarul va ajunge la 4.3 trilioane. (Raportul The Radicati Group, Email Statictis 2012-2016)

sursa: http://blogs.salesforce.com

 



Se incarca ...