5 moduri simple de a vinde Email Marketing unui sceptic

5 moduri simple de a vinde Email Marketing unui sceptic
Cand vine vorba de metodele de marketing pe care trebuie sa le aplici pentru a-ti promova afacerea,email marketing-ul nu este primul lucru care iti vine in minte, sa fim sinceri. Social media, blogging-ul sau content-ul sunt in lumina reflectoarelor.

Deci intrebarea care se pune: mai este email-ul relevant? Mai lucreaza la fel de eficient pentru a ridica vizibilitatea companiei tale si de a aduna lead-uri pentru echipa ta de vanzari? In acest post ne vom uita asupra a 5 metode de a vinde email marketing unui sceptic. Deci sa incepem!

1. Descrieti rata de acoperire email-ului

Cand mai discutati cu managerul pentru retelele sociale despre cele mai eficiente tactici de marketing, dati-I acest detaliu: sunt peste 3,6 miliarde de adrese de email in folosinta. Deci cand vine vorba despre cifre, email-ul lasa mult in urma Facebook-ul si Twitter-ul la un loc.

Omniprezenta utilizarii email-ului nu ar trebui trecuta cu vederea. Faptul ca acolo sunt  atat de multi oameni care folosesc aceasta metoda intr-o zi obisnuita ar trebui sa dea credibilitate imediat in ochii marketerilor. Aditional, odata cu adoptarea in mod rapid a tehnologiei smartphone in ultimii ani, majoritatea oamenilor isi iau cu ei conturile de email oriunde se duc (acasa, la magazine, la evenimente, etc.). Deci, prima metoda de a vinde email marketing-ul unui sceptic este de a-i arata numarul masiv de oameni care folosesc email-ul zi de zi.

2. Explicati rata de recuperare a investitiei (ROI)

Un alt factor foarte important de a evalua meritele marketing-ului este de a calcula rata de returnare a investitiei. Astazi, cu toate celelalte canale de marketing disponibile, email marketing-ul inca are cea mai mare rata de recuperare a investitiei comparat cu alte tactici de marketing.

Un studiu arata ca pentru fiecare dolar investit in email marketing are o rata de returnare de 44.25$. Acest fapt uimitor nu poate fi ignorant nici de cel mai fideli sceptici in email marketing.

3. Vorbiti despre rata de livrare si vizibilitate

Peisajul din marketing s-a schimbat si organizatiile petrec mai mult timp, depun mai multe eforturi si cheltuie mai multi bani pentru a construi resurse educationale pentru prospecti si clienti. Lucruri precum: filmele video, infografice, ebook-uri si povesti de succes ale clientilor. Acest continut educational are nevoie sa fie livrat catre prospecti si cel mai eficient si ecomonic mod este de a face asta prin email marketing.

Exista in mod clar si alte moduri de a face acest continut accesibil publicului tau, precum postarea continutului pe profilele din social media, sau de a face continutul vizibil in motoarele de cautare sau blog-uri. Oricum, doar cu ajutorul email-ului, continutul tau va fi livrat chiar in inbox-ul viitorilor prospecti. Asta asigura vizibilitate cum nicio alta tactica de marketing nu o poate face. Aditional, email-ul ofera o durata de viata mai lunga, asta insemnand ca mesajul va ramane in inbox, cu exceptia cazului in care utilizatorul ia masuri proactive si il sterge.

4. Vinde ideea de scalabilitate

Precum orice marketer din inbound marketing stie, construirea unei relatii in online este inima succesului in inbound marketing. Folosind software-ul de automatizare in marketing iti poti programa trimiterile de email-uri personalizate, in timp util pentru mii de oameni in acelasi timp.

Niciun alt canal de marketing nu iti permite sa faci aceasta personalizare si segmentare precum o face email-ul. Acest proces de crestere te ajuta sa construiesti si sa aprofundezi o relatie de durata care in cele din urma vor conduce la o decizie de cumparare.

5. Spune-le de sistemul de monitorizare

Ultimul motiv pentru care email marketing-ul are o relevanta atat de mare, este ca ii poti urmari si masura rezultatele. Cu email-ul nu exista ambiguitati referitoare la performanta. Rapoartele si masuratorile sunt evidente de la prima deschidere a unui email.

Ai date detaliate despre: rata deschidere, rata de clic, declaratii de spam, dezabonari, etc. Aceste raportari sunt centrul de unde marketing-ului digital se indreapta. Un loc in care orice canal de marketing si campanie este evaluata pe baza de performanta.

In loc de concluzie

Email marketing-ul nu a murit, este doar in schimbare. Folosind platformele de automatizare in email marketing coroborat cu continutul de calitate relevant, programarea trimiterilor si continutul educational, poti folosi email pentru a-ti creste business-ul.

Este inca o modalitate foarte buna de a construi relatii, de a educa prospectii si de a genera lead-uri. Data viitoare cand veti purta o discutie cu cineva care este impotriva email marketing-ului va puteti folosi de punctele de mai sus pentru a defini acest minunat canal de promovare.

Sursa: http://blog.hubspot.com

 

 

 



Se incarca ...