Lasand la o parte disputa din ultimii ani conform careia “email-ul a murit”, credem ca email marketing-ul a ramas prima optiune a marketerilor, in ceea ce priveste strategia de marketing.
Conform Sikich, 70% dintre marketeri considera email-ul ca avand un rol mai mult decat bun pentru ROI si 62% dintre marketerii B2B au in plan sa continue alocarea de fonduri pentru email marketing.
Dar a ramas email-ul una dintre cele mai eficiente moduri de atragere a clientilor sau a devenit un canal suprasaturat si mult prea uzat? In plus, considerand ca marketerii au trimis 838 bilioane de email-uri in 2013, cum puteti fi siguri ca oamenii inca mai deschid si interactioneaza cu email-urile tale?
Infograficul conceput de cei de la Sikich se refera la eficacitatea email marketing-ului in mediul digital actual, precum si 10 sfaturi pentru a va ajuta sa va organizati mai bine strategiile viitoare.
Cateva date de retinut:
1. Clientii care au primit un email, in urma unei campanii, au cheltuit cu 83% mai mult la cumparaturi.
2. ROI-ul in email=44,25$ pentru fiecare dolar cheltuit.
3. Email-ul poate fi cu de pana la 20 de ori mai efficient decat alt canal de marketing.
4. 64% dintre oameni au declarat ca au deschis un email datorita titlului din subiect.
5. 69% dintre abonati au citat ca “prea mult” a fost motivul numarul unu pentru care s-au dezabonat de la email.
6. Email-urile personalizate au imbunatatit rata de click cu 14% si conversiile cu 10%.
7. 38% dintre email-uri sunt deschise de pe un telefon mobil si 78% dintre utilizatorii din USA isi vor deschide email-ul de pe un dispozitiv mobil pana in 2017.
8. Email-urile cu buton de share pentru retelele sociale au avut o rata de click de 115% fata de cele fara.
Sursa: http://blog.hubspot.com