Diferentele dintre Inbound Marketing si Outbound Marketing

Diferentele dintre Inbound Marketing si Outbound Marketing

Consumatorii actuali sunt mult mai bine informati si stiu mult mai multe despre produsele si marcile pentru care opteaza. Prin urmare, ca si brand, trebuie sa fii vazut in locurile potrivite si la momentul potrivit pentru a fi retinut intr-un mod optimist in mintrea clientului. Asta face ca brand-ul sa abordeze diferite cai in procesul de marketing pentru a tinti potentialii clienti.
Au aparut noi variante de marketing si popularitatea social media a revolutionat modul in care specialistii din domeniu obisnuiau sa priveasca conceptul de marketing in anii trecuti.
Piata este mult mai dinamica, iar consumatorul final sau clientul detine puterea acum. Aceasta cerere este centrata in jurul clientului si a dat nastere diferitelor metode de marketing care sunt utilizate in prezent.
Inbound si outbound marketing sunt cele doua cai de marketing care asigura brand-ului propagarea produselor si serviciilor catre clienti.


Ce este Inbound Marketing-ul?


Inbound marketing-ul este un fenomen recent, brandurile se promoveaza pentru a fi reperate si observate de catre clienti prin diferite metode (eforturi de marketing platite sau prin motoarele de cautare). Acet tip de promovare cuprinde promovarea companiei prin blog-uri, podcast-uri, newsletter, prezentari, SEO, social media marketing, video-uri, ebook-uri dar si alte forme de marketing de continut care se dovedeste a fi util in atragerea de clienti mai aproape de brand-ul tau. 


Ce este Outbound Marketing-ul?


Contrar metodelor de inbound marketing, activitatea de a suna clientii la rece, de participare la seminarii si expozitii, reclamele tv si radio, reclamele stradale, fluturasii promotionali, telemarketing-ul si alte metode traditionale fac parte din gama de outbound marketing. In consecinta, poate fi definit ca o metoda de marketing traditional prini care compania isi va raspandi mesajele targetate catre audienta.


Beneficii ale inbound si outbound marketing


Beneficiile cheie ale inbound marketing-ului sunt:
-
Marea probabilitatea dea converti vizitatorii in lead-uri printr-un site
-Va ofera oportunitatea de a converti clientii in clienti care o sa mai revina
-Costurile mici comparative cu outbound marketing-ul
-Clientii vin catre brand prin inbound marketing in loc de a fi nevoit brand-ul sa ajunga la client
- Marketerii isi pot educa clientii prin inbound
-Mai usor de urmarit rezultatele si ROI-ul poate fi stabilit efectiv.


Beneficiile cheie ale outbound marketing-ului sunt:
- Ofera posibilitatea targetarii in masa
- Outbound marketing-ul are marea probabilitate de a genera lead-uri si in acest caz abordarea poate fi interumana.
- Ajuta la construirea unei povesti a brand-ului.


Marketing-ul poate fi folosit ca un instrument excelent de a genera lead-uri. Amble variante de marketing, atat de inbound cat si de inbound pot fi folosite pentru atragerea potentialilor clienti. Companiile aloca 90% din bugetul lor de marketing catre outbound marketing si doar 10% se duce catre inbound marketing. Aceste procente vor trebui sa se schimbe in viitorul apropiat, cu cat tot mai multi clienti migraza catre mediul online in loc sa mai fie atenti la canalele traditionale.


Alte articole mai detaliate despre inbound marketing gasiti aici  sau aici.


Sursa: http://ezinearticles.com




Se incarca ...