8 indicii care iti arata ca este timpul sa apelezi la o agentie de marketing

8 indicii care iti arata ca este timpul sa apelezi la o agentie de marketing

Multi dintre cei care si-au deschis o afacere au inceput pe cont propriu. Uneori este din necesitate, alteori este pentru ca asa au dorit. Cu timpul, va trebui sa incepeti sa delegati sarcinile sau sa cereti ajutor. Poti incepe cu o persoana pe partea de suport, cu angajarea unui vanzator si angajarea unui reprezentat al serviciului de clienti.

Nu la mult timp dupa aceste angajari in posturi cheie, vei incepe sa te intrebi daca ai putea obtine rezultate mai bune in marketing daca vei apela la o agentie de marketing. Dar cum vei sti ca a venit timpul sa te opresti din ceea ce faceai de unul singur? Iti prezentam 8 motive ca sa stii ca a venit timpul pentru asta.

1. Vanzarile au stagnat

Daca sunteti sigur ca este o piata pentru produsul sau serviciul vostru si sunteti increzatori ca echipa de customer service, echipa de vanzari sau preturile sunt perfecte, problema cu stagnarea vanzarilor poate fi din cauza unei campanii ineficiente de marketing. Un mod simplu de a o spune? Multe agentii de marketing ofera o analiza gratuita. Alege una dintrele ele!

Vor arunca o privire asupra a ceea ce faci acum si iti vor oferi niste sugestii pentru imbunatatirea lucrurilor. Vei avea sentimentul ca marketing-ul te tine in loc sau ca te trage inapoi si din fericire, este si  un semn care iti va indica cu care agentie ar trebui sa incepi sa lucrezi.

2. Tot nu s-a terminat

Am inteles. Faceti cinci lucruri odata iar atentia vi se indreapta catre acele lucruri care va platesc facturile imediat sau care ard. Deoarece marketing-ul necesita timp si strategie, asta ar insemna sa nu mai aveti timp si de altceva. Deoarece marketing-ul este singurul lucru pe care o agentie de marketing il face, ei se pot ocupa prioritar de problema voastra.

3. Nu va place marketing-ul

Credeti-ne, se vede. Posturi de pe blog scrise fara sare si piper, email-uri neinspirate si landing page-uri neglijente, o apropiere prea slaba pe social media iar astea nu va vor aduce rezultatele dorite. Agentiile adora aceste lucruri. Lasati-le sa aduca pasiunea lor pentru marketing langa pasiunea voastra pentru business. Veti fi uimiti de rezultate.

4. V-ati dat seama ca nu aveti abilitati

Si de ce ar trebui? Este dificil cand persoane talentate si inteligente care conduc un business , admit timid ca nu au habar de marketing. Eu nu am nicio problema sa recunosc ca nu ma pricep sa conduc o afacere asa cum o fac ei. O agentie de marketing buna va ajunge sa te cunoasca foarte bine pe tine si business-ul tau si isi vor aplica abilitatile.

5. Departamentul de vanzari se plange de lead-uri foarte slabe

Sa presupunem ca echipa ta de vanzari este buna si muncitoare, este posibil ca marketing-ul actual sa produca foarte putine lead-uri sau de proasta calitate. O agentie buna va invata despre procesul tau de vanzari si va integra marketing-ul lor in echipa ta de vanzari. Cu suportul si aprortul echipei de vanzari, vor perfectiona si ajusta marketingul bazandu-se pe rezultate reale.

6. Rezultatele tale in marketing sunt la intamplare

Daca rezultatele in marketing au fost la intamplare sau cu reusite sporadice poate ai ajuns la concluzia ca inbound marketing-ul nu este potrivit pentru tipul de afacere pe care il conduci. Poate vina consta in abordarea ta de a lasa lucrurile la voia intamplarii.

O agentie de marketing va analiza atent asteptarile si telurile tale si vor concepe o strategie pentru a depasi acele asteptari si teluri. Cu timpul, strategia va fi revizuita.

7. Te intrebi ce este gresit

Daca brusc observi ca a crescut traficul pe site, numarul telefoanelor sau noilor lead-uri, stii de unde provin? Daca nu, inseamna ca iti pierzi timpul pe niste strategii de marketing ineficiente si risipiti potentiale oportunitati pentru un si mai mare succes.

Cum contribuie eforturile tale in marketing pentru traficul de pe site, lead-uri si clienti? Daca nu puteti raspunde la aceasta intrebare, lasati o agentie sa raspunda pentru voi.

8. Ati dori sa angajati o echipa de marketing competenta, dar va lipseste bugetul

Angajand un specialist in inbound marketing, o persoana care sa va creeze continut, un manager pentru social media, un specialist PPC, un grafician, toate acestea or sa va dea bugetul peste cap. Chiar daca va este peste mana,cand angajati o agentie de marketing puteti primi beneficiile pentru toata priceperea si experienta lor pentru costul unui singur angajat.

Daca lucrati in prezent cu o agentie de marketing, ce v-a determinat sa ajungeti la concluzia ca aveti nevoie de ei? V-ati fi dori sa fi apelat la ei mai devreme?

Sursa: http://blog.hubspot.com




Se incarca ...