6 sfaturi importante pentru crearea unui template reusit

6 sfaturi importante pentru crearea unui template reusit

Pentru cei care nu stiu ce vor de la un template de newsletter si cum acesta ii poate ajuta la obtinerea unor rezultate mai bune in business-ul lor, venim cu cateva sfaturi importante, pe baza analizei unor newslettere trimise de anumite firme. Unele sunt prea mari, prea lungi, trimiterea dureaza foarte mult din cauza ca sunt incarcate cu enorm de multa informatie, care de cele mai multe ori nu ajunge in intregime la client. Cu cat email-ul trimis este mai lung, cu atat mai mari sunt sansele ca potentialii clienti sa-si piarda repede interesul.


Mai jos sunt 6 sfaturi care va asigura un template de newsletter reusit.


1. Folosirea textelor, dar sa nu se exagereze cu acestea


Continutul trebuie sa fie scurt si la obiect. Intr-o lume mereu pe graba, oamenii nu au mult timp de pierdut. Cei mai multi isi verifica email-ul din mers, de cele mai multe ori de pe dispozitivele mobile. Daca este prea mult text, risti sa plictisesti si sa pierzi interesul cititorului. Este important sa-i spui ce il intereseaza si sa incerci sa vii cu o rezolvare pentru problemele pe care le are. Scopul este sa trimiteti clientul catre site-ul vostru, eventual intr-un landing page pentru a citi mai multe despre ceea ce il intereseaza.
In acelasi timp nu trebuie sa uiti ca trebuie sa fie si atractiv pentru a-l determina pe acesta sa-l deschida si sa-l citeasca, iar asta o faci cu un titlu bine ales.


2. Dimensiunea conteaza


Va recomandam sa folositi o dimensiune a template-ului intre 650px si 800px pentru a fi usor de deschis si vizualizat si in casutele de email clasice (Yahoo, Gmail,Hotmail, etc.), Outlook cat si pe dispozitivele mobile.


3. Sa contina un call-to-action


Un call-to-action este un banner, un buton sau o imagine, menit sa transmita vizitatorului sa dea click si sa ia actiune.  Actiunea la care ii indemni pe clienti poate fi pentru completarea unui formular, pentru participarea la un eveniment, download-area unor materiale pe care acesta le doreste sau cel mai important, vanzarea unui produs pe care il aveti in oferta. Practic, acest CTA il trimite pe client catre site unde va vedea mai multe despre ceea ce ii prezentati pe scurt in newsletter. Acest call-to-action poate fi amplasat oriunde in pagina, pot fi chiar si 2 sau 3. Mai multe despre call-to-action mai puteti citi aici sau aici.


4. Lipsa personalizarii


Campaniile tale de email marketing ar trebui sa se potriveasca brand-ului tau sa si arate asta. Daca folosesti un template ai putea sa-l personalizezi pentru a introduce culorile representative ale companiei, logo-ul precum si un antet. Nu uita si de datele de contact cat si butoanele pentru retelele sociale pentru a incuraja cititorii sa interactioneze cu voi.


5. Nu exagerati cu marimea email-ului


Cu cat mai lung email-ul cu atat mai mari sunt sansele ca sa-si piarda repede clientii interesul. Cel mai probabil nu vor ajunge niciodata sa strabata intreg continutul email-ului atata timp cat introduceti prea multe informatii. Cum am spus si mai sus, nici prea mult text dar nici foarte multe informatii. Trebuie sa existe un echilibru intre text si poze, altfel rata conversiilor va fi foarte mica.


6. Adaptati template-ul pentru dispozitivele mobile


Conform TopRankBlog, 64% dintre utilizatori citesc email-ul de pe un dispozitiv mobil. Trebuie sa va adaptati template-ul pentru dispozitivele mobile la fel cum ati facut-o si cu cei care folosesc calculatorul personal.


In cazul in care nu gasesti un template care sa se adapteze nevoilor tale, poti oricand sa apelezi la echipa MailAgent iar un designer iti va crea acel template de care ai nevoie pentru a-ti promova in cel mai eficient mod afacerea. Astfel vei putea atrage mai multe lead-uri si clienti catre business-ul tau.


 




Se incarca ...