SEO si PageRank: mai sunt inca utile?

PageRank-ul este un algoritm de analiza a hiperlegaturilor din internet, folosit de mototul de cautare Google, pentru a acorda pondere fiecarui element dintr-o multime de documente interconectate prin hiperlegaturi, cu scopul masurarii importantei relative in cadrul multimii.
Dezvoltat si patentat in 1996 de catre Larry Page, unul dintre fondatorii Google, PageRank-ul este cel mai cunoscut algoritm folosit pentru motoarele de cautare. Premiza de la care porneste este ca, cu cat aveti mai multe link-uri de calitate in site-uri diferite, cu atat va fi mai bun site-ul si mai mare rank-ul in motoarele de cautare.


PageRank-ul este inca actual si foarte valoros, in ciuda deselor modificari pe care Google le-a tot facut in algoritmii de cautare pe reteaua de cautare. Cu toate acestea, exista site-uri cu Page Rank mic dar care sunt listate foarte sus in motoarele de cautare. In decembrie 2013, Google a upgradat algoritmul pentru a creste calitatea unui page rank. Multe schimbari au pastrat page rank-ul ca unul dintre factorii pe care specialistii SEO il iau in calcul atunci cand cauta ranking-ul.


- Lansat in februarie 2011, Panda este un algoritm care vizeaza reducerea clasamentului de site-uri cu calitate scazuta. Google listeaza site-urile cu calitate scazuta care sunt pline de reclame, cu continut slab sau duplicat si fara continut nou.


- Google Penguin este un algoritm updatat, anuntat in 2012. Penguin a fost dezvoltat pentru a reduce ranking-ul in cautarile din motoarele de cautare a site-urilor care incalca regulamentul Google pentru webmasteri.


- Hummingbird, lansat in mai 2013, se focuseaza pe functiile motorului de cautare de a raspunde interogarilor, conversatiilor si anticiparilor. Aceasta noua tehnologie foloseste cuvintele si se adreseaza celor care “vorbesc” cu computerul pentru a initia o cautare. Cuvintele cheie sunt importante pentru page rank.


SEO (Search engine optimization), cheia motoarelor de cautare, ia in considerare ceea ce browserele cauta, cuvintele cheie actuale, si audienta targetata. Tacticile SEO includ promovarea unui site pentru a aduna mai multe backlink-uri, continut editabil, folosind HTML si alte coduri asociate, folosind cuvintele cheie cu maiestrie. Un loc bun de unde poti sa inveti mai multe despre SEO si Page Rank este moz.com.


Pentru a invata mai multe despre cele de mai sus si pentru a le folosi in business-ul vostru, retineti ca nu trebuie sa faceti toate acestea singuri. Multe business-uri de succes au ajutorul unor persoane care sa ii indrume, mentori si programatori. Indrumatorii si mentrorii pot ghida antreprenorii in privinta a ceea ce functuineaza sau nu, sa-i ajute sa-si dezvolte site-ul pentru a putea dezvolta link-uri de calitate in ziua de azi.


Sursa: http://ezinearticles.com




Se incarca ...